Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Re: Café Verweggistan

Bericht door Globeskater »

Afgelopen weekend naar de duikvaker geweest! Was echt leuk en nog wat kleine dingetjes voor het duiken aangeschaft!

Zondag na het schaatsles geven een zelfverdedigingsworkshop krav maga gedaan.. nu wel blauwe plekken maar was erg leuk om te doen!
Kuess
Wereldreiziger

Bericht door Kuess »

oooh een gopro! Wij gaan er 1 halen voor onze duikplannen in mei. Ws de hero 4, en dan 50/50 betalen. Ik hoor er toch goede dingen over.

Mijn excuses dat ik niet op de meeting was trouwens. Ik wilde wel, maar ik heb een nasty ontsteking in mijn linkeroor waardoor ik nogal last heb van "dronken zijn zonder alcohol". Ik mag er niet eens mee autorijden. En traplopen is ook elke dag weer een uitdaging lol. Hopelijk wel over tegen de tijd dat ik naar Eilat vertrek.
.:: Sapere Aude ::. - Horatius 20BC
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Wanneer ga je naar Eilat, Kuess? Voorjaarsvakantie?

Gopro zie je steeds vaker!

Ik ben de afgelopen weken weer afwisselend bezig geweest met schaatsen en werken. Ondertussen duim ik dat m'n georganiseerde reis door gaat. Tussen de 8 en 10 mensen zijn nodig als minimum. Er zijn er nu 7 en eind deze maand gaan ze de keuze maken i.v.m. de vreselijk ingewikkelde visumaanvraag!
Kuess
Wereldreiziger

Bericht door Kuess »

Ja :D Ik ga mijn vriendje "ophalen" haha. Twee weken weg, 1 week Eilat en als het goed is duiken :D De 24ste vertrek ik, direct de eerste avond van de meivakantie. 75 dagen te gaan....

Waar ga je heen Menasil? Als de reis doorgaat. Ik zal meeduimen. Vriendin van me heeft ooit eens 2x een vakantie moeten verzetten doordat er niet genoeg mensen waren. Ze is uiteindelijk gelukkig nog wel geweest (Porto Rico), maar ze kreeg er wel grijze haren van. Elke keer bij haar baas aangeven dat ze haar vakantie ergens anders moest plannen.
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Ik zal meeduimen!
Duimen jullie dan voor mij? Ik ga deze week mijn studentenvisum aanvragen en hoop toch zó dat ik die krijg!
Verder ga ik morgen naar de kaakchirurg. Ook daarvoor mag geduimd worden ;) Zeker omdat de precieze behandeling nog een beetje gaat afhangen van wat ze op het moment aantreffen...
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Kuess
Wereldreiziger

Bericht door Kuess »

WHOOOOHOOOOOOO TEV procedure postief! :D Mijn vriend krijgt een verblijfsvergunning!!!! *AAAAH* 9 mei woon ik officieel samen haha
Rebec
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rebec »

Wow! Gefeliciteerd!!
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

Gefeli, Kuess!!
Yvon, hoe was het...?
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Reisfreaks
Wereldreiziger

Bericht door Reisfreaks »

Vandaag het kortste reisverhaal ooit gelezen:
http://jessievanhees.reislogger.nl/
Gelukkig hebben we de foto nog. _O-
Kuess
Wereldreiziger

Bericht door Kuess »

Jeetje dat is wel heel snel.... Ik heb dit ook gehad in Rome. Maar daar heb ik doorheen gebeten, en nu vind ik reizen alleen eigenlijk wel erg fijn.
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd! Wat leuk Kuess!!!!!

Mijn reis gaat langs (een deel van) de Zijderoute. Ik heb geen idee wat ik ga doen als die niet op mijn beoogde datum doorgaat. Of ik stel hem uit naar later het jaar of ik stel hem uit naar volgend jaar. Eigenlijk komt een andere periode voor deze reis mij niet uit. In de zomer vind ik het te warm. Misschien is september een idee maar omdat ik in november mogelijk weer naar Noord Amerika ga, niet handig/te dicht op elkaar. We gaan het zien. Eerst maar eens over 2 weken naar Kazachstan. Daarna weet ik of ik nog een tweede keer dit jaar ga ;)

Hoe is het gegaan Yvonnetje?
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Kuess schreef:WHOOOOHOOOOOOO TEV procedure postief! :D Mijn vriend krijgt een verblijfsvergunning!!!! *AAAAH* 9 mei woon ik officieel samen haha
Gefeliciteerd!!!!
Reisfreaks schreef:Vandaag het kortste reisverhaal ooit gelezen:
http://jessievanhees.reislogger.nl/
Gelukkig hebben we de foto nog. _O-
Ook dit is een ervaring toch? Kun je voor de volgende keer kijken hoe je het anders kunt doen?
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Gefeliciteerd Kuess!! Wat moeten jullie blij zijn!

Het viel me heel erg mee. Gelukkig kon plan 1 uitgevoerd worden (de beste optie), dus daar ben ik blij om. Verder heb ik nu weinig pijn. 't Is een beetje gevoelig en ik heb een hamsterwang :)
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Hopelijk knap je snel weer op Yvonnetje!
Reisfreaks
Wereldreiziger

Bericht door Reisfreaks »

Super Erik *O*
Plaats reactie