Avonturiers gezocht om trip richting china te maken met AWD

Stel hier je vragen over Rusland, Mongolië en China of misschien wil je meer weten over de beroemde treinroute? Maar ook ook andere landen zoals Tibet, Hongkong, Macau en Taiwan komen hier aan bod.
Plaats reactie
Iveco

Avonturiers gezocht om trip richting china te maken met AWD

Bericht door Iveco »

Hoi Ik wil een team samenstellen om gezamenlijk naar Mongolië en of China te rijden met een 4x4 6x6 auto en/of truck. Ik denk hierbij aan een groep minimaal 4 voertuigen. Afhankelijk van de individuele mogelijkheden denk ik aan de periode 2015 (is erg snel) of 2016. De "hoe" is nog niet ingevuld, Heen en terug is het leukste natuurlijk. Ter financiering en tijdinvulling is mogelijk te denken aan timesharing waarbij een deelnemer invliegt en een periode meerijd. Een eigen voertuig heeft de voorkeur, auto's klaarmaken gebeurt het beste gezamenlijk. Enige ervaring in afstandsreizen met een 4x4 of auto zou goed uitkomen!!
Zelf heb ik een reis gemaakt naar Gambia west Afrika en terug.

Lijkt het je iets om hierover te brainstormen en actief deel te nemen in de organisatie van dit avontuur neem dan contact op met mij? Mijn naam is Ludo ben 58 en heb tijd en er zin in.
Jervig

Re: Avonturiers gezocht om trip richting china te maken met

Bericht door Jervig »

Hallo Ludo,

Hoe is het met de plannen??

Ik zal niet met je mee gaan, heb het meeste van wat jij van plan bent al meerdere malen gedaan met een MAN 4x4.

Je mag me altijd contacten voor vragen.

Groetjes,

Jeroen
Plaats reactie