Ik vertrek 31 mei voor een jaar naar Nieuw-Zeeland, Guatemala, Peru en Zuid-Afrika.
Ik arriveer 14 februari 2014 in Cusco en zal er 4 weken vrijwilligerswerk doen. Dit ga ik combineren met korte uitstapjes naar o.a. Machu Picchu, carnaval meemaken,...
Van 12 maart 2016 tot 3 april 2016 plan ik om vanuit Cusco (Peru) naar Coritiba (Brazilië) te reizen.
Ik heb een lijstje samengesteld wat ik graag zou willen doen en bezichtigen gedurende deze periode.
Natuurlijk hoop ik het hele lijstje te kunnen doen, maar ik moet daar realistisch in zijn: ik zal keuzes moeten maken!
Machu Picchu, Aguas Calientes, Peru (Ga ik zien alvorens de road trip begint)
Cusco: Carnaval, Peru (ga ik zien alvorens de road trip begint)
Sacred Valley, Peru (ga ik proberen te zien alvorens de road trip begint)
Puerto Maldonado, Peru
Colca Canyon, Peru
Duna Grande, Peru (sandboarding) (Urb. Lucrepata D-11, Cusco) (ga ik proberen te zien alvorens de road trip begint)
Puno, Peru
La Paz, Bolivia
Altiplano, Bolivia (titicacameer)
Uyuni Salt Flat, Bolivia
Potosí, Bolivia
San Pedro de Atacama, Chile
San Ignacio Miní,
Puerto Iguazu, Argentine
Uguazú Falls, Argentine (Foz do Iguacu, Brasil)
Graag jullie visie hoe jullie dit zouden aanpakken.
Ik had als voorkeur per auto te reizen, daar ik nog een medereiziger heb. We kunnen zodanig 's nachts ook nog reizen, zodat we veel kunnen bezichtigen. Maar ook per (slaap)trein, vliegtuig,... etc wil ik gerust doen.
Mijn vooropgestelde kosten voor deze road trip hoop ik onder de 3000 euro te houden. Moet toch lukken hé?