Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
Bird: erg vervelend zoiets. Ik heb het ook niet op beesten in mijn kamer of huis. Vooral ratten en muizen zijn erg vervelend vind ik. En dat de eigenaar zo reageert lijkt ook nergens op. Wat een sukkel...
In mijn huis in Pakse had ik op een gegeven moment tussen een wand ook muizen. Dat was echt dichtbij waar ik sliep (op de grond). Op een dag hebben we de hele wand eruit gesloopt (was niet zo heel lastig omdat het huis niet zoveel voorstelde en hier nooit verhuurd zou worden) en de muizen hun huis afgenomen. Verder heb ik nog een krab binnen gehad een keer en een slang die even kwam kijken, en veel kakkerlakken die vooral van de buren kwamen. Ook een grote pad heeft eens op een wand gezeten en spinnen en andere kleine beesten (soms iets minder klein dan hetzelfde beest hier in Nederland) zijn onvermijdbaar. Een schorpioen (een hele grote) zat ook eens op de keukenvloer. Die hebben we toen naar de schorpioenenhemel geholpen omdat die best link kunnen zijn en ik weet hoe veel pijn een kleintje al kan doen (een keer mee mogen maken...).
In mijn huis in Pakse had ik op een gegeven moment tussen een wand ook muizen. Dat was echt dichtbij waar ik sliep (op de grond). Op een dag hebben we de hele wand eruit gesloopt (was niet zo heel lastig omdat het huis niet zoveel voorstelde en hier nooit verhuurd zou worden) en de muizen hun huis afgenomen. Verder heb ik nog een krab binnen gehad een keer en een slang die even kwam kijken, en veel kakkerlakken die vooral van de buren kwamen. Ook een grote pad heeft eens op een wand gezeten en spinnen en andere kleine beesten (soms iets minder klein dan hetzelfde beest hier in Nederland) zijn onvermijdbaar. Een schorpioen (een hele grote) zat ook eens op de keukenvloer. Die hebben we toen naar de schorpioenenhemel geholpen omdat die best link kunnen zijn en ik weet hoe veel pijn een kleintje al kan doen (een keer mee mogen maken...).
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Een Taiwanese Instagram vriendin is net begonnen aan haar backpackreis door Europa: tien landen in drie maanden
Ik zou er werkelijk niet aan moeten denken, het gaat me al duizelen bij het idee. Maar zij, zij vindt het geweldig. Vooralsnog.
Nouja, smaken en stijlen verschillen hè.

Ik zou er werkelijk niet aan moeten denken, het gaat me al duizelen bij het idee. Maar zij, zij vindt het geweldig. Vooralsnog.
Nouja, smaken en stijlen verschillen hè.
Volg mijn omzwervingen op http://reizigster.blogspot.com
De highlights van Nederland België Luxemburg Duitsland en Frankrijk kun je al vrij snel doen hoor, en dan zit je al op de helft 

Ja voor een japanner valt dat nog best mee. Meestal is het 10 landen in 3 dagen.
Volgens mij kan het makkelijk hoor, heb een tijdje terug ook 3 landen in 10 dagen gedaan (bosnie, kroatie en montenegro) of wat dacht je van de baltische staten in 2 weken.
Volgens mij kan het makkelijk hoor, heb een tijdje terug ook 3 landen in 10 dagen gedaan (bosnie, kroatie en montenegro) of wat dacht je van de baltische staten in 2 weken.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
baltische staten heb ik toch echt 3 weken over gedaan 
Ik ga komend weekend voor het eerst in de grevelingen duiken! Heb er echt zin in =)

Ik ga komend weekend voor het eerst in de grevelingen duiken! Heb er echt zin in =)
Veel plezier! Waar in de Grevelingen ga je duiken?
Bij mij schiet het duiken niet zo op... Start van het schooljaar, bekend probleem. Waarschijnlijk begin oktober een poging doen.
Bij mij schiet het duiken niet zo op... Start van het schooljaar, bekend probleem. Waarschijnlijk begin oktober een poging doen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
We zijn naar Dreischor geweest, eerste duik was op het Frans Kokrif en tweede bij het gemaal. Ik moet alleen leren niet te bijten op mijn regulator heb flink pijnlijke kaken... Mijn buddy hield het na 1 duik met rugklachten voor gezien, maar gelukkig waren we met een groepje van mijn duikschool en kon ik een andere buddy krijgen =)
Was ook mijn eerste duik weer dit jaar.. had al veel eerder willen duiken maar in voorjaar druk in training voor fietselfstedentocht, buddy die veel verkouden is geweest, data die niet uitkwamen en daarna een tijd helemaal niks gekund omdat ik was aangereden. Was wel echt lekker om weer in het water te liggen dus hoop in Oktober nog zeker 2 keer te gaan!
Was ook mijn eerste duik weer dit jaar.. had al veel eerder willen duiken maar in voorjaar druk in training voor fietselfstedentocht, buddy die veel verkouden is geweest, data die niet uitkwamen en daarna een tijd helemaal niks gekund omdat ik was aangereden. Was wel echt lekker om weer in het water te liggen dus hoop in Oktober nog zeker 2 keer te gaan!
@Globeskater:
Wellicht is dit wat voor jullie: http://www.duikforum.nl/duikforum-duike ... 014-a.html (sorry Erik voor de eenmalige link).
De GODD is een leuke manier om nieuwe mensen te leren kennen, en duiker van ieder niveau zijn welkom. Ik ben in ieder geval (weer) te gaan.
Wellicht is dit wat voor jullie: http://www.duikforum.nl/duikforum-duike ... 014-a.html (sorry Erik voor de eenmalige link).
De GODD is een leuke manier om nieuwe mensen te leren kennen, en duiker van ieder niveau zijn welkom. Ik ben in ieder geval (weer) te gaan.
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik kom die ochtend vroeg terug met de nachttrein uit Munchen dus dat wordt wss lastig, maar is wel handig om die duikmeetings wat meer in de gaten te gaan houden =)
Deze is elke eerste zondag van de even maanden (feb, apr, juni, aug, okt, dec). Uiteraard mag je ook mij een berichtje sturen als je een buddy zoekt.
Dook jij niet samen met je vriend, globeskater? Of was dat iemand anders,hier? Wel naar als je buddy klachten heeft. Gelukkig was er een ander.
kun je eigenlijk hele jaar door duiken?
kun je eigenlijk hele jaar door duiken?
Ik duik ook samen met m'n vriend. Maar niet altijd. Zeker in het begin kun je van verschillende buddies veel leren.
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik duik met verschillende buddies, vanuit de duikschool hebben ze duikdagen =) Ga wel meestal met vriend heen maar betekend niet dat we altijd samen duiken..Is ook wel fijn want als hij dan zijn tweede duik niet maakt kan ik met een andere buddy.
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Zo vandaag aan het mystery shoppen geweest en met een vriendin mee geweest voor de laatste passing van haar trouwjurk =) Nu nog even een week druk en dan heb ik de bruiloft van haar en ga ik daarna meteen door naar Munchen, strak schema maar wel leuk =)
Dat moment dat ik dan na twee prachtige maanden Indonesië moest verlaten... deed toch wel een beetje pijn.
Nu in Bangkok aangekomen. Ik moet even wennen geloof ik, het verschil met Nusa Lembongan en Ubud is iets te heftig.
Nu in Bangkok aangekomen. Ik moet even wennen geloof ik, het verschil met Nusa Lembongan en Ubud is iets te heftig.
Volg mijn omzwervingen op http://reizigster.blogspot.com