Hallo iedereen,
Sorry dat ik zo actief ben maar mijn eerste reis in mijn eentje vergt heel wat voorbereiding en ik word hier heel goed geholpen.
Mijn vraag: Ik ga 11 september een maand Spaans leren in Cordoba, Argentinië.
Ik ga de tweede maand vrijwilligerswerk doen in Cochabamba.
Ik wil graag 11 oktober van Cordoba naar Cochabamba reizen.
Als ik op internet kijk kosten de vliegtickets €450 en duurt de reis 35 uur vanwege de tussenlandingen.
Kan iemand mij helpen hoe ik het makkelijkste in Cochabamba kom.
Kan ik het beste met vliegtuig, bus of eventueel trein? (of eventueel combineren)
Weet iemand de prijzen?
Alvast heel erg bedankt!
reizen van Cordoba, Argentinië naar Cochabamba, Bolivia
Re: reizen van Cordoba, Argentinië naar Cochabamba, Bolivia
Hey Lisa,
Geen enkel probleem! Eens kijken of ik je kan helpen. Ben er nooit geweest, maar omdat ik pas geleden naar dezelfde landen heb gekeken misschien wat tips. Heb je al gekeken om te vliegen via Dusseldorf of via Londen? Het kan zijn dat je daarmee wat tijd wint omdat de overstap tijden korter zijn.
Sites die erg handig zijn voor het plannen zijn : Momondo of Skyscanner.
Heb net even gekeken en de snelste vlucht is nog altijd 32 uur. Maar je hebt ook nog steeds 2 stopovers. Dat is iets dat niet zo fijn is en waardoor je ook je vervolg vlucht kunt missen als er in het begin wat mis gaat.
Wanneer je van Buenos Aires zou vliegen duurt het maar 5 uur (4:45) en is het een rechtstreekse vlucht (€264,-) . Het lijkt mij dat je sneller van Cordoba naar Buenos Aires kunt komen dan 30 uur
Het is 1:20 uur vliegen of 7 uur met de auto van Cordoba naar Buenos Aires.
Het is dus een beetje puzzelen
Geen enkel probleem! Eens kijken of ik je kan helpen. Ben er nooit geweest, maar omdat ik pas geleden naar dezelfde landen heb gekeken misschien wat tips. Heb je al gekeken om te vliegen via Dusseldorf of via Londen? Het kan zijn dat je daarmee wat tijd wint omdat de overstap tijden korter zijn.
Sites die erg handig zijn voor het plannen zijn : Momondo of Skyscanner.
Heb net even gekeken en de snelste vlucht is nog altijd 32 uur. Maar je hebt ook nog steeds 2 stopovers. Dat is iets dat niet zo fijn is en waardoor je ook je vervolg vlucht kunt missen als er in het begin wat mis gaat.
Wanneer je van Buenos Aires zou vliegen duurt het maar 5 uur (4:45) en is het een rechtstreekse vlucht (€264,-) . Het lijkt mij dat je sneller van Cordoba naar Buenos Aires kunt komen dan 30 uur

Het is dus een beetje puzzelen