Vliegtickets van Cordoba naar Cochabamba

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
lisaa23

Vliegtickets van Cordoba naar Cochabamba

Bericht door lisaa23 »

Hallo iedereen,

11 september ga ik naar Cordoba in Argentinië om Spaans te leren.
11 oktober ga ik naar Cochabamba in Bolivia om vrijwilligerswerk te doen.
Nu zie ik dat een enkele reis 300 euro kost. Heeft iemand een idee waar je goedkopere vliegtickets kunt vinden?
Misschien via een Zuid-Amerikaanse site?

Verder heb ik nog geen ticket terug naar huis omdat ik na mijn maand vrijwilligerswerk ook nog een maand ga rondreizen.
Ik weet nog niet in welk land ik ga eindigen.
Ik lees vaak dat ze zowel in Argentinië en Bolivia willen zien dat je weer terug gaat naar Nederland.
Iemand hier toevallig tips voor?

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes Lisa
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: Vliegtickets van Cordoba naar Cochabamba

Bericht door Tikva »

Vliegen in zuid-amerika is duur, helaas. Denk niet dat je makkelijk een goedkoper ticket kunt vinden. Soms is vliegen binnen landen wel beter te doen dus kijk een naar grensplaatsen en dan vanaf daar vliegen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Erik
Site Admin

Re: Vliegtickets van Cordoba naar Cochabamba

Bericht door Erik »

Op Facebook werd deze reactie nog geplaatst:
Van Argentinie naar Bolivia vlieg je het goedkoopst op Santa Cruz. Daar vandaan kun je een bus nemen naar Cochabamba. En je hoeft in beide landen geen retourticket te overleggen. Succes
Plaats reactie