Rara, waar is dit??? (Deel 2)
Re: Rara, waar is dit??? (Deel 2)
Er gaat mij nu een lampje branden. Het hollywood tower hotel is volgens mij een attractie in disney land. Als het niet in de VS is, dan zou het disney land parijs moeten zijn?
Is de reactie van Hildo niet gewoon juist?
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Lijkt me wel, want dit is toch gewoon het Louvre op de laatste foto?
Misschien heeft Kohraya de reactie van Hildo gewoon gemist. Ze zijn vrij snel na elkaar geplaatst, en misschien was Kohraya foto's aan t verkleinen ofzo....
Doe alvast wel ff een nieuwe. Punt voor de plaats vanwaaruit je normaal gesproken op en neer gaat om dit mooie meer te zien. En bonuspunt voor de naam vh meer.
Misschien heeft Kohraya de reactie van Hildo gewoon gemist. Ze zijn vrij snel na elkaar geplaatst, en misschien was Kohraya foto's aan t verkleinen ofzo....
Doe alvast wel ff een nieuwe. Punt voor de plaats vanwaaruit je normaal gesproken op en neer gaat om dit mooie meer te zien. En bonuspunt voor de naam vh meer.
- Bijlagen
-
- Rara.jpg (275.03 KiB) 295 keer bekeken
Lagunas Llanganuco. Makkie als je er zelf geweest bent. Nabij Huaraz dus, in Peru.
Sorry voor het over het hoofd zien van Hildo's antwoord. Het was inderdaad Disneyland Parijs.
Sorry voor het over het hoofd zien van Hildo's antwoord. Het was inderdaad Disneyland Parijs.
En waar zijn deze te vinden?
Geen punt voor het land, wel voor het gebied en een bonus voor de naam van de berg.
Geen punt voor het land, wel voor het gebied en een bonus voor de naam van de berg.
Die berg ken ik. Herken ik uit duizenden. Om er te komen vlieg je naar Angola, sla je daar rechtsaf naar Congo, en vandaar neem je een "benen" taxi (bij local op z'n rug) naar de berg. Na 16 uur op de rug van zo'n local ben je er dan eindelijk 

Als je er geweest bent, Erik, dan ken je het.
Wat ben jij melig de laatste tijd. Alles goed met je? Of mis je Rudi?
Wat ben jij melig de laatste tijd. Alles goed met je? Of mis je Rudi?
Ligt dit écht in Afrika, of zou Erik bedoelen dat het misschien een beetje moeilijk is?
Bedoel je de naam van de berg waar je op staat, of eentje aan de horizon?
Ik wacht even de volgende foto af. Of een vage hint, want deze lijkt me een leuke. (ja ... ik en bergen hé
)

Ik wacht even de volgende foto af. Of een vage hint, want deze lijkt me een leuke. (ja ... ik en bergen hé

Die berg aan de horizon ben ik ook geweest! Om daar te komen heb ik 3 dagen dromedaris gereden. Zo zeg: nog nooit zo'n pijn in m'n reet gehad!kohraya schreef:Ligt dit écht in Afrika, of zou Erik bedoelen dat het misschien een beetje moeilijk is?![]()
Ik wacht even de volgende foto af. Of een vage hint, want deze lijkt me een leuke. (ja ... ik en bergen hé)
Twee punten voor Kohraya, en nog dat punt voor Hildo.kohraya schreef:Lagunas Llanganuco. Makkie als je er zelf geweest bent. Nabij Huaraz dus, in Peru.
Bolletje 65
Erik 62
Kohraya 43
Tikva 33
Globeskater 17
Angrod 14
Hariejak 14
Laosfan 14
Martinezwijsen 12
Hildo 8
Evanerp 4
Jmksprangers 3
Kaz 2
Galerius 2
mister_missusbos 1
karinmartin 1
Tom83 1
Tessa 1
Erik, volgens mij loop je te lapzwanzen. Ik geloof er geen ene **** van
Ik wacht op Jenny en lees het morgen wel. Ik 'duik' nu de nacht in

Ik wacht op Jenny en lees het morgen wel. Ik 'duik' nu de nacht in

Bij deze een extra foto (btw, ik ben heel flexibel, kan me niks schelen welke naam van welke berg je noemt, alles in de buurt is goed).
OK, dit is het landschap wat je ziet wanneer je na beneden loopt. Enneh, ik denk dat ik hiermee aantoon dat de hints van Erik niet de goede kant opwijzen, al waardeer ik zijn pogingen ten zeerste. (Btw, het geven van illegale hints is toch mijn taak?)
OK, dit is het landschap wat je ziet wanneer je na beneden loopt. Enneh, ik denk dat ik hiermee aantoon dat de hints van Erik niet de goede kant opwijzen, al waardeer ik zijn pogingen ten zeerste. (Btw, het geven van illegale hints is toch mijn taak?)
- Bijlagen
-
- IMG_1111.jpg (25.94 KiB) 240 keer bekeken
Tsavo in Kenia? Kilimanjaro op achtergrond?
Denk het land wel te kennen maar dit beeld herken ik niet. Niet slim om nu te zeggen waar ik geweest ben (laat de anderen dat maar fout gokken
).
Ik waag een gokje op Flores.
Voor de naam van een berg, moet ik beroep doen op een kaart ... mits toelating (ivm boete's op vals spelen).

Denk het land wel te kennen maar dit beeld herken ik niet. Niet slim om nu te zeggen waar ik geweest ben (laat de anderen dat maar fout gokken

Ik waag een gokje op Flores.
Voor de naam van een berg, moet ik beroep doen op een kaart ... mits toelating (ivm boete's op vals spelen).
Kohraya krijgt in ieder geval een puntje voor Flores.
Maar wat is de naam van deze 'gunung berapi'? Bij deze nog een fotootje. Nog even niet googleen.... (Mag vanavond vanaf 7 uur
.)
Maar wat is de naam van deze 'gunung berapi'? Bij deze nog een fotootje. Nog even niet googleen.... (Mag vanavond vanaf 7 uur

- Bijlagen
-
- IMG_1140.jpg (19.53 KiB) 209 keer bekeken