Jetstar ticket boeken (zonder autohuur)

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
Marij
Wereldreiziger

Jetstar ticket boeken (zonder autohuur)

Bericht door Marij »

Ik probeer op dit moment al een uur om een ticket van sydney naar christchurch te boeken via jetstar site.
Ik kom echter niet verder dan de 1 na laatste stap: de autohuur. Dit wil ik niet, maar ik kan dit scherm niet wegklikken waardoor ik ook niet op continue (naar betaalscherm) kan klikken.
Ik wil gewoon betalen en geen autohuur. Maar dit lijkt niet mogelijk??

Kan toch niet zo zijn dat autohuur verplicht is bij een vliegticket van Jetstar?!

Zou iemand mij z.s.m. kunnen laten weten hoe ik dit kan verhelpen? (of kom ik uit een ei? 8)7 )
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Re: Jetstar ticket boeken (zonder autohuur)

Bericht door Moira »

Hoi,

Ik heb vorige week nog een ticket bij Jetstar geboekt en ik heb wel autohuur gezien maar kon het gewoon wegklikken. Misschien even via een andere browser proberen Chrome werkt ook altijd erg goed.
Marij
Wereldreiziger

Bericht door Marij »

Hoi Moira,

Wat fijn dat je zo snel reageert! Ik word echt tureluurs van die site. Ik gebruik al Google Chrome, dus met een beetje pech ligt het aan mijn laptop.. Ik snap er niets van. Nergens een optie te zien om het weg te klikken.
Marij
Wereldreiziger

Bericht door Marij »

Moira, mijn dank is groot!

Doordat je me wees op Google Chrome (waar ik de site al in had geopend) heb ik het met Internet Explorer geprobeerd en toen lukte het (vreemd genoeg) wel. Meestal werkt Google Chrome beter...Weet niet of het nou aan mijn laptop ligt of aan iets anders... Maar het is gelukt! Bedankt!
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Moira »

Hoi,

Ja ik heb ook geboekt met Internet explorer en toen kon ik het wegklikken ja je word er soms maf van, maar ben blij dat het gelukt is.
Plaats reactie