Gezocht relaxte groepsreis, iemand suggesties?

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
rianneeh
Reiziger

Gezocht relaxte groepsreis, iemand suggesties?

Bericht door rianneeh »

Hallo!

Ik wil graag van de zomer een verre reis maken maar ga liever niet alleen op reis. Ben gewend om zelf altijd rond te trekken/backpacken met vrienden maar ik ga nu eens proberen om mee te gaan met een groepreis. Heeft iemand ideeën voor een leuke organisatie die doet aan groepsreizen maar dat het niet zo 'stijf' georganiseerd is en dat je met een groep van 20/30 man achter een flaggetje aanloopt;)? En wat ook niet een typische singlereis is..

Ik hoor het graag! *) 8-)
joske
Reiziger

Re: Gezocht relaxte groepsreis, iemand suggesties?

Bericht door joske »

Wij hebben hele positieve ervaringen met Djoser... we zaten in een gevarieerde groep en je kon kiezen of je met een excursie meeging of niet.
Melissa2305
Vakantieganger

Bericht door Melissa2305 »

Ik ben deze zomer met The Dragon Trip meegeweest, een Engelse organisatie met trips door China. Hele goede ervaring mee. Toen ik er was waren we met 9 mensen tussen de 20-30 jaar. Je praat alleen wel heel de trip engels ;), moet je van houden!
Michelle89
Reisexpert

Bericht door Michelle89 »

Ook hier fijne ervaringen met Djoser. Uiteraard ga je met de hele groep van A naar B, maar je was overal in vrij om te doen en laten wat je wilde.
rianneeh
Reiziger

Bericht door rianneeh »

Bedankt allemaal voor de tips! :) ik ga is even kijken op het internet...
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Ik ben met shoestring meegeweest, die zitten in een iets goedkopere prijsklasse dan Djoser, maar zelfde concept, reizen samen van A naar B maar verder veel vrijheid...
Plaats reactie