waar moeten we oud&nieuw vieren in Yucatan

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
jaskris

waar moeten we oud&nieuw vieren in Yucatan

Bericht door jaskris »

hoe lekker; in de zon oud en nieuw vieren!!
we landen 29 december op Cancun maar eigenlijk willen we dit toeristenoord gelijk verlaten. Ook playa del Carmen trekt ons niet bepaald.
Maar wat is wel een leuke plek om oud& nieuw te vieren in Yucatan? en wat is haalbaar aangezien we ook niet heel Yucatan door willen om op een leuke plek te vieren.
Zelf hadden we Tulum in gedachten...
We houden van een klein relaxed feestje (op het strand), niet te massaal maar we willen ook niet met 2en op een onbewoond eiland proosten. (dat doen we later op de reis nog wel)
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: waar moeten we oud&nieuw vieren in Yucatan

Bericht door Tikva »

Ik denk dat Tulum in jullie geval een hele goede keuze is. Zo ver kan je toch niet reizen in die twee dagen. Ik zou dan wel wat reserveren en kiezen voor Tulum strand en niet het dorpje.

Een andere optie die ook leuk is zou Merida zijn. Dan zit je echt in een redelijke grote stad, met mooi plein en koloniaal centrum. Ik denk dat je daar meer meekrijgt van Oud en Nieuw zoals de mexicanen het vieren, mooi vuurwerk etc.. Persoonlijk zou dat mijn voorkeur hebben maar het hangt natuurlijk ook af van de planning van de rest van je reis wat handiger uitkomt.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
jaskris

Re: waar moeten we oud&nieuw vieren in Yucatan

Bericht door jaskris »

Thnx!
Merida lijkt me ook wel leuk maar denk dat Tulum ook inderdaad beter qua planning uitkomt.
Rsereveren is ook wel goeie! zijn we normaal niet zo van maar nu wel erg handig!
Plaats reactie