Zonnig strand Vietnam eind juli
Zonnig strand Vietnam eind juli
Mijn vriend en ik willen graag eind juli op een mooi zonnig strand in Vietnam gaan liggen. Nu lees ik veel verschillende verhalen over het klimaat eind juli. Veel regen, veel bewolking, maar ook verhalen dat veel mensen er rond deze periode een top strand vakantie hebben gehad. Wie heeft er een duidelijk antwoord? Wij zijn er erg mee geholpen!
Alvast heel erg bedankt!
Alvast heel erg bedankt!
Re: Zonnig strand Vietnam eind juli
Ik zelf kan over het weer in die periode niet veel zeggen, maar onlangs is er nog een topic geweest over wat nou goede stranden zijn in Vietnam. Misschien een idee om naar 1 van deze stranden te gaan, en mocht het klote weer zijn kun je je altijd nog verplaatsen naar een andere plek. Waar de weersverwachting wel goed is die je dan kunt opzoeken?
Maar misschien hebben er nog mensen meer specifieke tips die in die periode in vietnam zijn geweest.
Maar misschien hebben er nog mensen meer specifieke tips die in die periode in vietnam zijn geweest.
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Re: Zonnig strand Vietnam eind juli
Ik ben meerdere malen in Vietnam geweest in en rond die periode. De meeste regen heb ik in Ho Chi Minh gehad. Vaak een keer per dag kortstondig (15 min - 1 uur) en hevig. In Nha Trang en Hoi An (de strand locaties in het zuiden) heb ik geen regen gehad in de dagen dat ik daar was. In Vung Tao ben ik nooit geweest, dat is voor mensen vanuit HCM de strandplaats.
Enige strand locatie dat ik ben geweest in het noorden was Ha Long bay. Beide keren geen regen gehad. Tweede keer moest onze cruise met 1 dag ingekort worden omdat de dag erna een typhoon kwam.
Ik zou het dus niet als obstakel zien om niet de reis te boeken
Onderstaand een link over de verschillende regenseizoenen over het land.
http://www.tmreizen.nl/vietnam/reisinfo.htm
Veel plezier met jullie vakantie!
Enige strand locatie dat ik ben geweest in het noorden was Ha Long bay. Beide keren geen regen gehad. Tweede keer moest onze cruise met 1 dag ingekort worden omdat de dag erna een typhoon kwam.
Ik zou het dus niet als obstakel zien om niet de reis te boeken
Onderstaand een link over de verschillende regenseizoenen over het land.
http://www.tmreizen.nl/vietnam/reisinfo.htm
Veel plezier met jullie vakantie!