auto huren , vientiane - pakse

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
ondaylikethis

auto huren , vientiane - pakse

Bericht door ondaylikethis »

Dag allemaal!
Wij zijn op dit moment Door Laos aan het reizen naar zijn na Cambodja en Vietnam en beetje klaar met de bussen. Nou hadden we een plannetje om een auto te huren en zelf naar pakse te rijden zodat we op alle plekken die we willen kunnen stoppen .. het staat nog in de kinderschoenen dus nog geen datum of iets dergelijks in gedachte ( ook weten we nog geen prijzen enzo) na pakse willen we eventueel met de trein doorrijden naar bangkok ..
Nou is het voor 2 personen op budget miss een beetje prijzig dus zoeken mensen die eventueel mee zouden willen .. misschien niet het goede forum.. maar toch te proberen ! Ook tips zijn welkom ..
Alvast bedankt !
Tom & Amanda
Kims
Reisexpert

Re: auto huren , vientiane - pakse

Bericht door Kims »

Hi,

Misschien een idee om ook een post te plaatsen op de Lonely Planet Thorntree?

Hoop dat het gaat lukken :-)
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
travel2

Bericht door travel2 »

kijk ff op de facebook pagina 'reizigers die in 2013 naar z-o-azie gaan ontmoeten elkaar hier'
de naam zegt het al.. er zitten erg veel mensen op die momenten daar zijn en vaak via deze facebook pagina met elkaar in contact komen voor een drankje ergens of paar dagen samen reizen enz.

gr
jan farang
Reiziger

Bericht door jan farang »

Onthoud wel 1 ding als je zelf rijd..... Als er een ongeluk gebeurd heb je per definitie altijd de schuld als buitenlander, ook al is dat niet het geval. En aangezien je geen ervaring hebt daar is dat zo voor elkaar geloof me...
Ben zelf beroepschauffeur, en ik voel er al niks voor.
Je bent een plat pannenkoek land gewend (neem ik aan), en das wel even anders daar.
Doe je het toch, zorg dan dat je de boel verzekeringstechnisch goed voor elkaar hebt.....
Plaats reactie