Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
Wij gaan jammergenoeg ook niet. Dit weekend zijn we volgeboekt en volgende week moet ook ik weer werken. En ja.. Amsterdam en Utrecht liggen nou eenmaal niet in de buurt, daar gaan we niet op een avond voor een paar uurtjes naar toe. Mijn mannetje moet over het algemeen om 5.30 uur opstaan, soms nog wel eerder, en wil dan ook wel graag op een fatsoenlijk tijdstip gaan slapen 

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Gisteren kwam ook tot ons het nieuws via een andere toerist dat er een dode was gevallen met nieuwjaar op koh phangan. stiekem ben ik wel heel blij dat wij zelf hier niks van meegekregen hebben, al is het wel verschrikkelijk voor die jongen. We hadden zelf ook een pistool in het water zien liggen. Weten natuurlijk niet of het een neppert was maar zag er wel goed echt uit, zal daarvan nog een foto posten. Als ik m'n foto's op de computer heb en wifi heb.
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Dan komt het wel heel dichtbij zeg! Gelukkig maar dat jullie hier niets van mee hebben gekregen..
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!
Ik ben al tijdje niet online geweest.. week geleden geopereerd aan enkel.. vandaar dit weekend nog geen vakantiebeurs in Amsterdam, wil als het even kan over een week wel naar de vakantiebeurs in Utrecht..
Oud en Nieuw is hier rustig verlopen.. kan nog niet zo gek veel lopen dus feestje zat er niet in
Dit weekend heb ik wel een chauffeur die mij voor 2 nachten naar mijn eigen woonplaats op en neer rijdt ook wel eens lekker..
Ik ga wss eind deze maand ook nog naar een duikbeurs in Duitsland ben benieuwd wil toch echt wel mijn brevet gaan halen
Ik ben al tijdje niet online geweest.. week geleden geopereerd aan enkel.. vandaar dit weekend nog geen vakantiebeurs in Amsterdam, wil als het even kan over een week wel naar de vakantiebeurs in Utrecht..
Oud en Nieuw is hier rustig verlopen.. kan nog niet zo gek veel lopen dus feestje zat er niet in

Ik ga wss eind deze maand ook nog naar een duikbeurs in Duitsland ben benieuwd wil toch echt wel mijn brevet gaan halen

Je kan ook op 2 februari naar de duikvaker in Houten komen. Kleiner dan de Boot, maar wel gezellig 

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Beterschap, Globeskater!
-
- Reisexpert
Yoehooeeee!
Even een kleine mededeling...Dé knoop is doorgehakt. April of mei 2014 vertrekken we opnieuw.
Niet omdat we hier niet meer kunnen aarden - we hier niet gelukkig zijn...na onze wereldreis waarvan we op 1 augustus 2012 terug keerden. maar gewoon omdat we het zo zalig vinden om te reizen, en we nog meer van de wereld willen zien
Onze ouders zijn ingelicht en die zijn wel enthousiast! Dus nu wordt het opnieuw sparen sparen sparen...geen schoenen meer, geen kleren meer, geen sauna's, geen etentjes, weinig uitjes. We worden weer de lekkere toffe vrienden die zeggen: op cafe - nee hoor - waarom pakken we geen pintje thuis. Uit eten, goh, wat denk je van thuis iets te eten ?? Maar het werkt wel!
We weten nog niet hoelang we weg denken te blijven. We hebben een idee van 8 a 10 maand.
En de route: afhankelijk van politieke situatie ter plekke en buurlanden - Iran.
Oezbekistan, Kirgizie - misschien een stukje Tadjikistan - China!!!
dan een trip doorheen Tibet , Nepal
En dan vanuit Kathmandu vliegen op Bangkok vermoed ik en een beetje relaxen in Zuid-Oost Azie en omstreken - lekker vertrouwd, relaxt, mooi. Myanmar, Borneo, nog een stukje Laos, of Vietnam, Sulawesi, Sumatra???? De laatste etappe zien we dan wel. We vinden het daar overal fijn
Joepie joepie joepie!!! Nu nog maar even verder solliciteren en centjes verdienen. BTW, maandag 2 gesprekken en dinsdag 1. Fingers crossed.
Nu heb ik nog een ziektevervangings contractje van 2 weken aan 80 procent dus da's dan toch ook weer geld he.
Even een kleine mededeling...Dé knoop is doorgehakt. April of mei 2014 vertrekken we opnieuw.
Niet omdat we hier niet meer kunnen aarden - we hier niet gelukkig zijn...na onze wereldreis waarvan we op 1 augustus 2012 terug keerden. maar gewoon omdat we het zo zalig vinden om te reizen, en we nog meer van de wereld willen zien
Onze ouders zijn ingelicht en die zijn wel enthousiast! Dus nu wordt het opnieuw sparen sparen sparen...geen schoenen meer, geen kleren meer, geen sauna's, geen etentjes, weinig uitjes. We worden weer de lekkere toffe vrienden die zeggen: op cafe - nee hoor - waarom pakken we geen pintje thuis. Uit eten, goh, wat denk je van thuis iets te eten ?? Maar het werkt wel!
We weten nog niet hoelang we weg denken te blijven. We hebben een idee van 8 a 10 maand.
En de route: afhankelijk van politieke situatie ter plekke en buurlanden - Iran.
Oezbekistan, Kirgizie - misschien een stukje Tadjikistan - China!!!
dan een trip doorheen Tibet , Nepal
En dan vanuit Kathmandu vliegen op Bangkok vermoed ik en een beetje relaxen in Zuid-Oost Azie en omstreken - lekker vertrouwd, relaxt, mooi. Myanmar, Borneo, nog een stukje Laos, of Vietnam, Sulawesi, Sumatra???? De laatste etappe zien we dan wel. We vinden het daar overal fijn

Joepie joepie joepie!!! Nu nog maar even verder solliciteren en centjes verdienen. BTW, maandag 2 gesprekken en dinsdag 1. Fingers crossed.
Nu heb ik nog een ziektevervangings contractje van 2 weken aan 80 procent dus da's dan toch ook weer geld he.
Wow gaaf om naar ui te kijken Zaratoestra!
Hoe gaat het nu met je enkel globeskater?
En klinkt inderdaad totaal niet fijn, Sander....
Ik heb gisteren te horen gekregen dat mijn hypotheekdossier naar de notaris is
Dat is wel een opluchting. Ik ben niet zo geduldig als ik afhankelijk ben van anderen en had het idee dat overal vertraging insloop. Offerte was niet compleet toen ik hem kreeg, de voorwaarden mistten... dus dat was ook niet erg handig maar ja eind goed al goed
Nu de rest van de 10000 regelzaken gaan regelen... iets met gas en energie..tv en internet... huur opzeggen... verhuisbus en verhuizing zijn geregeld/gepland. De wereld om mij heen zeg dat ik te weinig klustijd neem maar ja heb 8 dagen en dan kan ik echt wel 2 kamers op z'n minst bewoonbaar maken (heb er 4) en zoveel moet er niet gebeuren.
Hoe gaat het nu met je enkel globeskater?
En klinkt inderdaad totaal niet fijn, Sander....
Ik heb gisteren te horen gekregen dat mijn hypotheekdossier naar de notaris is

Pfff... inmiddels weer aan de studie in Nederland, kan -helaas- toch niet wegblijven van aroundtheglobe, blijf de site maar doorspitten voor leuke bestemmingen. Dan heb ik in ieder geval een goed beeld van waar ik heen wil als ik straks m'n Bachelor gehaald heb.
Ik heb in ieder geval wel besloten om de informatie over Thailand, Indonesië en Maleisië (de landen die ik afgelopen jaar heb bezocht) wat aan te vullen, want het viel mij op dat er toch wat prachtige plekken nog niet bij staan (met name Sumatra en het zuidelijkere deel van Thailand).
In ieder geval mijn complimenten voor de webmasters en anderen die hun bijdrage hebben geleverd aan de site; wat is er ongekend veel informatie te vinden over ontzettend veel verschillende bestemmingen!
Ik heb in ieder geval wel besloten om de informatie over Thailand, Indonesië en Maleisië (de landen die ik afgelopen jaar heb bezocht) wat aan te vullen, want het viel mij op dat er toch wat prachtige plekken nog niet bij staan (met name Sumatra en het zuidelijkere deel van Thailand).
In ieder geval mijn complimenten voor de webmasters en anderen die hun bijdrage hebben geleverd aan de site; wat is er ongekend veel informatie te vinden over ontzettend veel verschillende bestemmingen!
Niellesben het helemaal met je eens, informatie is hier top 
Dit is trouwens dat pistool waarover ik het had, wat denken jullie, echt of nep?

Dit is trouwens dat pistool waarover ik het had, wat denken jullie, echt of nep?
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Niellles, leuke berichtje!
Sander, ik ben een leek op het gebied van wapens, maar het ziet er wel behoorlijk echt uit..
Sander, ik ben een leek op het gebied van wapens, maar het ziet er wel behoorlijk echt uit..
Ik heb ook nul verstand van dat soort dingen. Ik zou het geloven als je zegt dat het een echte is, maar ik zou het ook geloven als het een zwart gespoten waterpistool is..
Ik ga zo naar de bieb om verder te schrijven aan mijn thesis, en dat op een zondag! Maar bijna klaar, en dat is maar goed ook want ik ben er ook behoorlijk klaar mee
.
Ik ga zo naar de bieb om verder te schrijven aan mijn thesis, en dat op een zondag! Maar bijna klaar, en dat is maar goed ook want ik ben er ook behoorlijk klaar mee

ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika
Ik moet ook aan het werk vandaag, maar ik heb weer eens wat opstartproblemen. Loverboys en voorbehoedsmiddelen onderwijzen aan kids is lastig! Ie wilt ze voorlichten, maar seks moet ook weer niet al te zwaar beladen worden...
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Er is internet in ons nieuwe huisje 
De afgelopen dagen waren enorm stressen vanwege de visa, maar ik heb er vertrouwen in dat het goedkomt. Mijn werkgever heeft het proces gestart, dus dat komt goed.
Mijn vriend zijn werkgever (recruiter) doet en weet van niks. We waren dus genoodzaakt om iemand anders (een onafhankelijk persoon) te vragen. Het kost een rib, maar als het goed is heeft mijn vriend dan ook een Z-visum voor een jaar.
Vandaag gaan we verder met schoonmaken en uitpakken. De keuken is klein, maar kostte (in delen) 3 dagen om schoon te krijgen. Zoveel vetaanslag op de muren, niet normaal! Tegels bleken wit in plaats van geel/bruin te zijn. Nu de verhuisdozen uitpakken en alles een plekje geven.
Dan op zoek naar leuke accessoires! Heb zin om naar de Panjiayuan Flea market te gaan!

De afgelopen dagen waren enorm stressen vanwege de visa, maar ik heb er vertrouwen in dat het goedkomt. Mijn werkgever heeft het proces gestart, dus dat komt goed.
Mijn vriend zijn werkgever (recruiter) doet en weet van niks. We waren dus genoodzaakt om iemand anders (een onafhankelijk persoon) te vragen. Het kost een rib, maar als het goed is heeft mijn vriend dan ook een Z-visum voor een jaar.
Vandaag gaan we verder met schoonmaken en uitpakken. De keuken is klein, maar kostte (in delen) 3 dagen om schoon te krijgen. Zoveel vetaanslag op de muren, niet normaal! Tegels bleken wit in plaats van geel/bruin te zijn. Nu de verhuisdozen uitpakken en alles een plekje geven.
Dan op zoek naar leuke accessoires! Heb zin om naar de Panjiayuan Flea market te gaan!
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
@ Jenny, accommodatie voor duikbeurs is al geboekt en is een internationale groep waarmee ik ga
Wie weet gaan we 2 februari ook nog wel.. geloof dat nu echt het plan is komend zomer als ik het financieel rond krijg te gaan leren duiken 
@ Menasil, enkel gaat goed zolang ik stil zit.. als ik maar iets teveel rondhobbel heb ik nog veel pijn.. wond lijkt klein beetje ontstoken.. donderdag hechtingen eruit..
Ik heb echt een fantastisch weekend gehad, weekendje dusseldorf is nu geregeld, vandaag datum van afstudeer verdediging gekregen en wanneer eventueel diploma uitreiking is.. nu maar hopen dat ik 18 januari geen telefoontje krijg...

@ Menasil, enkel gaat goed zolang ik stil zit.. als ik maar iets teveel rondhobbel heb ik nog veel pijn.. wond lijkt klein beetje ontstoken.. donderdag hechtingen eruit..
Ik heb echt een fantastisch weekend gehad, weekendje dusseldorf is nu geregeld, vandaag datum van afstudeer verdediging gekregen en wanneer eventueel diploma uitreiking is.. nu maar hopen dat ik 18 januari geen telefoontje krijg...