Ervaring met ebookers (vlucht+hotel)

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
Marije
Reisexpert

Ervaring met ebookers (vlucht+hotel)

Bericht door Marije »

Heeft er iemand ervaring met boeken via ebookers? Of meer specifiek, met het boeken van een combi van vlucht en hotel bij ebookers? Als ik google, lees ik heel verschillende reacties. Ben benieuwd of iemand hier mij een beetje gerust kan stellen.
menasil
Reisexpert

Re: Ervaring met ebookers (vlucht+hotel)

Bericht door menasil »

Helaas, geen ervaring met ebookers.. Wel met expedia. Was daar eerst ook huiverig voor vanwege wisselende reacties maar volgens mij is het vooral een combinatie van factoren als het mis gaat. Bij mij ging het juist perfect met expedia.
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Re: Ervaring met ebookers (vlucht+hotel)

Bericht door WizardOfOss »

Ik boek m'n vluchten juist meestal bij Ebookers. Meestal een goed aanbod (al check uiteraard altijd ook Skyscanner of andere sites), uitgebreidere zoekmogelijkheden dan de meeste andere sites, en wat me vooral bevalt: geen stiekeme bijkomende kosten. Nooit problemen mee gehad. Bij de annulering van m'n vlucht naar Taiwan/Japan werden uiteraard wel de annuleringsvoorwaarden van de airline gehanteerd (oftewel zeg maar dag tegen je centen, alleen de luchthavenbelasting krijg je terug), maar van de kant van Ebookers werd het allemaal netjes afgehandeld.

Hotels boek ik er echter meestal op andere sites, vaak booking.com. Die hebben een ruimer aanbod, en sowieso kan je bij hun bijna altijd gratis annuleren, wat bij andere sites toch minder vaak het geval is.
Plaats reactie