Laos
Laos
Hoi,
ik wil in november met de trein van bangkok naar vientiane, hoe kan ik dan het beste een visum regelen? ik heb geen tijd om 3 dagen in bangkok te blijven en mijn budget is ook niet al te groot, dus binnen 1 werkdag een visum laten regelen is een van mijn minder favoriete opties. Kan het gewoon als je met de trein de grens over gaat? Of is die hele trein ook een slecht idee? Ik reis het liefst van bangkok naar luang prabang, naar vang vieng en vientiane, dan verder naar het zuiden en ik zie wel wat er in de tussentijd gebeurt. ik heb maar 12 dagen.
alvast bedankt!
groetjes
ik wil in november met de trein van bangkok naar vientiane, hoe kan ik dan het beste een visum regelen? ik heb geen tijd om 3 dagen in bangkok te blijven en mijn budget is ook niet al te groot, dus binnen 1 werkdag een visum laten regelen is een van mijn minder favoriete opties. Kan het gewoon als je met de trein de grens over gaat? Of is die hele trein ook een slecht idee? Ik reis het liefst van bangkok naar luang prabang, naar vang vieng en vientiane, dan verder naar het zuiden en ik zie wel wat er in de tussentijd gebeurt. ik heb maar 12 dagen.
alvast bedankt!
groetjes
Re: Laos
Hier vindt je de meeste antwoorden op je vragen: https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/
Je Visum krijg je gewoon aan de grensovergang of op de luchthaven en dat is in een wip geregeld.
Wel wil ik je even meegeven dat 12 dagen erg kort is voor de route die jij in gedachten hebt.
Het zuiden zal je moeten skippen in dit tijdsbestek.
Je Visum krijg je gewoon aan de grensovergang of op de luchthaven en dat is in een wip geregeld.
Wel wil ik je even meegeven dat 12 dagen erg kort is voor de route die jij in gedachten hebt.
Het zuiden zal je moeten skippen in dit tijdsbestek.
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Laos
Ik raad je ook aan om alleen het noorden van laos te pakken en vientiane over te slaan. Je hebt immers maar 12 dagen en dat is erg kort. Persoonlijk vind ik het noorden ook indrukwekkender dan het zuiden.
Ga naar m'n blog http://www.travellust.nl voor info over Zuidoost-Azië, Nicaragua, IJsland, citytrips en meer.
Reisagenda '15:
feb: Gambia
apr: Lissabon
mei: New York
jun: Kroatië, Texel, Frankrijk
jul: Zeeland
aug: Berlijn
sep: Spanje
okt: Marokko
Reisagenda '15:
feb: Gambia
apr: Lissabon