Rara, waar is dit???
Re: Rara, waar is dit???
ik zit te twijfelen tussen duitsland of frankrijk. En doe dan maar een gokje op frankrijk
Punt voor Hildo.
Frankrijk, het meer van Annecy om precies te zijn. Wel mooi daar.
Frankrijk, het meer van Annecy om precies te zijn. Wel mooi daar.
Puntje erbij voor Hildo. Hij is evanerp nu voorbij 
Erik 40
Bolletje 37
Tikva 23
Kohraya 21
Angrod 12
Hariejak 12
Laosfan 9
Hildo 5
Evanerp 4
Jmksprangers 3
Kaz 2
mister_missusbos 1
karinmartin 1
Tom83 1

Erik 40
Bolletje 37
Tikva 23
Kohraya 21
Angrod 12
Hariejak 12
Laosfan 9
Hildo 5
Evanerp 4
Jmksprangers 3
Kaz 2
mister_missusbos 1
karinmartin 1
Tom83 1
Tijd om weer een keer mee te gaan gokken dan!
dan zo meteen een voor jou en bolletjeevanerp schreef:Tijd om weer een keer mee te gaan gokken dan!

Puntje voor de plaats waar dit museum staat. Er zal vast een aanwijzing bij doen 8) Het museum staat bekend om zijn 5 diorama´s
- Bijlagen
-
- IMG1.jpg (86.12 KiB) 321 keer bekeken
Florence misschien? 5 diorama's klinkt Italiaans.
is niet goed. Dit is de uitleg uit wikipedia van een diorama.Erik schreef:Florence misschien? 5 diorama's klinkt Italiaans.
The current, popular understanding of the term “Diorama” denotes a partially three-dimensional, full-size replica or scale model of a landscape typically showing historical events, nature scenes or cityscapes, for purposes of education or entertainment. Frank M. Chapman, a curator at the American Museum of Natural History during the late nineteenth and early twentieth centuries, helped popularize the style commonly seen today.
In dit museum zijn er 5 over dit thema en het musuem is dacht ik redelijk bekend. Het ligt alleen nogal in een buitenwijk in de stad.
Aha. Zo leer je nog eens wat
. Dan is mijn eerste ingeving, Panorama Mesdag, ook zeker fout. Dat ligt aan het Noordeinde in Den Haag (stom, ben er geweest, maar kan me niet meer herinneren hoe dat ding eruit ziet
). Nog maar een gokje dan: Parijs. Ik denk dat het iets met D-Day te maken heeft....

Yep. Panorama Mesdag is ook fout. Ik ben er nog nooit geweest (ik weet het, schandeErik schreef:Aha. Zo leer je nog eens wat. Dan is mijn eerste ingeving, Panorama Mesdag, ook zeker fout. Dat ligt aan het Noordeinde in Den Haag (stom, ben er geweest, maar kan me niet meer herinneren hoe dat ding eruit ziet
). Nog maar een gokje dan: Parijs. Ik denk dat het iets met D-Day te maken heeft....

Je zit een klein beetje in de goede ´richting´. Maar parijs is niet goed.
Ik heb Panorama Mesdag effe opgezocht, en nu weet ik het weer: het is alsof je op een duin staat en naar Scheveningen kijkt
. Klinkt grappig die combinatie met echte dingen! Laatste gok (kan niet bezig blijven he): Berlijn. Zou logisch zijn: berg vliegtuigen vd geallieerden....

huuh het airborne museum in arnhem is heeft ook 5 diorama's maar dit ziet er niet zo arnhems uit toch maar als gokje.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
st. Petersburg.
- bolletjeom
- Reisexpert
ik denk ook ergens in Nederland. het komt me bekend voor maar het schiet me niet te binnen waar....wanneer het kwartje valt horen jullie nog van me
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer: