Dat is ideaal, zo'n lijstje, gewoon afstrepen en gaan met die banaan! Ik heb eigenlijk alles voor de vakantie al klaar liggen. Behalve de kleding en het eten voor onderweg. Oh, en ik moet nog een gasfles halen

Jawel maar die kaartjes zijn heel erg duur. Althans hier in Den Haag.Reismeis schreef:Hij blijft tot en met 16 juli, dan gaat hij nog naar Berlijn, Praag en Amsterdam en vervolgens weer naar Perth.
Balen zeg, dat je niet zo goed geslapen hebt.. Vanavond maar vroeg je nest in dan, en duimen dat je wekker gaat vannacht!
De auto staat bij de garage voor de APK en ik was van plan om op de fiets naar mijn ouderlijk huis te gaan (klein uurtje fietsen), maar het regent hier behoorlijk.. Er zijn maar weinig dingen die ik niet leuk vind, maar fietsen in de regen.. Nee, daar hou ik echt niet van hahahaDus ik moet maar even kijken hoelaat de bus gaat. Je kunt nog wel kaartjes in de bus kopen, toch? OV kaart heb ik niet (zovaak maak ik dus gebruik van het OV
)
Het kaartje was inderdaad heel duur, 4 euromenasil schreef:Jawel maar die kaartjes zijn heel erg duur. Althans hier in Den Haag.Reismeis schreef:Hij blijft tot en met 16 juli, dan gaat hij nog naar Berlijn, Praag en Amsterdam en vervolgens weer naar Perth.
Balen zeg, dat je niet zo goed geslapen hebt.. Vanavond maar vroeg je nest in dan, en duimen dat je wekker gaat vannacht!
De auto staat bij de garage voor de APK en ik was van plan om op de fiets naar mijn ouderlijk huis te gaan (klein uurtje fietsen), maar het regent hier behoorlijk.. Er zijn maar weinig dingen die ik niet leuk vind, maar fietsen in de regen.. Nee, daar hou ik echt niet van hahahaDus ik moet maar even kijken hoelaat de bus gaat. Je kunt nog wel kaartjes in de bus kopen, toch? OV kaart heb ik niet (zovaak maak ik dus gebruik van het OV
)
Siem en ik zijn weer gescheiden, maar de meeting was wel heel gezellig. Lekker eten, drinken en tempels bezoek.Reismeis schreef:
Trav, wat lief!! Groetjes van mij, ook aan Jenny, en veel plezier!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten