LaosFan schreef:Travelator:
Fijn om te lezen dat je het goed naar je zin hebt in Melaka

Ik ben er destijds 2 keer geweest (vanuit Indonesië kwam ik hier met de boot weer aan en het is ongeveer even ver van KL Airport als KL zelf dus dat was ook een optie op doorreis naar Nova Zeelandia). Ik heb daar destijds ook een keer heerlijk Chinees gegeten (traditioneel Chinees in een tentje waar alleen maar Chinezen zaten en ze misschien verbaasd waren dat die blanke toch wel aardig met eetstokje uit de weg kon

). Kijk uit met de muggen!!! En een rekning komt er niet hoor. In Laos een flesje bier of een bananen shake is ook goed

Hé LF!!
In alle commotie heb ik jouw berichtje geloof ik over het hoofd gezien... Suf zeg!
Een biertje of bananen shake kan ik niet beloven, want ik heb geen idee wanneer ik in Laos ben en ik maak geen beloftes als ik niet 100% zeker weet dat ik ze kan nakomen ; )
Maar ik kan wel beloven dat ALS we er toevallig tegelijk zijn en ALS we iets gaan/kunnen afspreken, jij zeker een biertje krijgt van mij. Of twee. Maar dat had ik ook wel durven beloven zonder post ; )
Vind het echt onwijs lief van je/jullie.
Het Chinese tentje waar je het over had, ga ik denk ik niet vinden, want er zijn hier tientallen lokale attracties en ik vind je tip nog steeds erg geheimzinnig en raadselachtig. Geen idee waar je het over hebt...
Bovendien eet ik geen vlees en die Chinezen hier mikken overal kip in.
Maar er zijn genoeg andere eetgelegenheden, dus dat eten komt wel goed ; )
@Jenny: Had nog nooit van een zakenpaspoort gehoord, maar voor een volgende keer misschien ook een idee voor mij.
Wat doe je anders eigenlijk, als je paspoort vol is, maar nog niet verlopen? Moet je dan echt een nieuw aanschaffen?
Vandaag met Elizabeth, de 78-jarige reiziger, de halve dag bij de Mac gezeten met 1 ijsje want ze wilde haar mailtjes even checken op mijn laptop.
Kom in Nederland nooit bij de Mac, maar hier al een paar keer geweest; voor zo'n heerlijk softijsje of voor een bak koffie zonder gezoete, gecondenseerde melk (ugh!)
Leuke verhalen heeft ze, zeg!