van Cuba naar het vaste land
van Cuba naar het vaste land
wij willen vliegen op Cuba in Januari.
ticket is iets van 100 euro goedkoper dan vliegen op Cancun.
is het mogelijk, handig, en betaalbaar om van Cuba naar het vaste land te komen?!
voorkeur is Mexico om van daaruit weer verder naar beneden te gaan reizen.
ticket is iets van 100 euro goedkoper dan vliegen op Cancun.
is het mogelijk, handig, en betaalbaar om van Cuba naar het vaste land te komen?!
voorkeur is Mexico om van daaruit weer verder naar beneden te gaan reizen.
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: van Cuba naar het vaste land
gebruik skyscanner dat is een handige zoekmachine. met name om achter de airlines te komen die vliegen op een route. ik weet namelijk niet waar je op wilt vliegen
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Arkefly heeft volgens mij een gecombineerde vlucht naar Cuba en Mexico, misschien is dat een optie voor je?
Er gaan een hele zooi maatschappijen van cuba naar cancun o.a. lowcostairlines. Die ga je niet vinden via skyskanner. Kijk een op de site van maatschappijen zelf zoals aeromexico, interjet, Volaris en vivaAerobus
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
-
- Wereldreiziger
Er zijn vluchten vanuit Cuba naar Mexico check eens cubana de aviacion. Anders wellicht via Panama City, misschien leuk als stop?
vluchten van Cuba naar de USA kun je vergeten ivm boycot.
vluchten van Cuba naar de USA kun je vergeten ivm boycot.
Ik weet dat Aeroflot enorm goedkoop is voor Cuba. Voor ongeveer €600 vloog ik van Amsterdam naar Moskou en van Moskou naar Havana. Dit was alleen wel vorig jaar, dus weet niet of dat voor nu ook zo is. Verder wat Revolucion zegt.
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl