Bolletje, leuk uitje in het vooruitzicht! Wij hebben volgende week teamdag, maar in het onderwijs betekent dat doorgaans vergaderdag, met als afsluiting lekker uit eten hahaha. Maare, nog steeds vloeibaar eten? Heb je nog veel last van de ingreep?
Jenny, misschien kun je voorstellen om geen 'wat NIET mag'-afspraken op te stellen, maar juist 'wat WEL mag'-afspraken. Komt al heel anders bij iemand binnen en zo werp je geen ideeën op
Globeskater, lekker gevoel of niet, alles weer naar je eigen plekkie verhuizen!
Gisteren mijn slooples gehad, en ik was gesloopt na afloop

Maar wat een enthousiasme, prachtig om te zien! 30+ kinderen die allemaal samenwerkten en zeer geïnteresseerd allerlei apparaten van binnen gingen bekijken. Fantastisch!
Ik wou 's middags meteen alle rommel naar de stortplaats brengen, mijn auto zat tot aan de nok toe vol.. Hier in de gemeente moet je je legitimeren om te laten zien dat je in de gemeente woont, en aangezien op mijn rijbewijs nog mijn oude adres in Leeuwarden stond dacht ik dat ik ook wel in Leeuwarden terecht kon. Maar dat kon niet, omdat ik geen milieupasje had

Heb toen maar even het onschuldige meisje gespeeld die geen benul had waar ze anders naar toe moest, vervolgens mijn rijbewijs laten zien dat ik toch echt in Leeuwarden woonde en al mijn charmes in de strijd gegooid.. En toen mocht ik het voor één keer daar brengen

Jeej