Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Re: Café Verweggistan

Bericht door LaosFan »

Bolletjeom: succes en sterkte ermee, altijd erg vervelend dat soort dingen.

Morgen nog naar een voetbalwedstrijd: Excelsior-PSV. Zal een kansloze onderneming worden aangezien de KNVB het allemaal fijn gepland heeft...
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Laosfan, ik verdiep me nooit zo in het hele voetbalgebeuren, maar ik zal beamen wat jij zei :) Veel plezier morgen, jij jubelt PSV aan denk ik?

Menasil, dat is dan wel leuk ja, als een kennis op een hoog niveau speelt en dat hij nu weer in Nederland is! Mag ik vragen bij welke club hij speelt?

Bolletje, sterkte.. Veel leesplezier toegewenst, hopelijk lukt dat een beetje met je hoofdpijn.

Ik zit te wachten op de vloerbedekkingbezorgers. Gisteren gebeld, of ze al enig idee hadden wanneer ze zouden komen. Krijg ik een of andere Liwwarder aan de telefoon: 'Ja, we komme tussen tolf en ses! Dan bistau wel thús?' Ja hoor, ik ben wel thuis tussen 12 en 6.......
Gelukkig staan er koekjes in de oven, jummmmmm :9~ :Y)
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Stuur eens een paar koekjes deze kant op! Ik heb vandaag besloten dat ik mijn studie zinloos vind (ahum), dus ik heb geen zin om te werken. Moet nog een kleine twee weken, dus nu opgeven is niet echt een optie.

Verder blijft mijn werkgever in Utrecht me spammen dat ik deel moet nemen aan een reintegratiegesprek. Nu heb ik sowieso geen zin in dat gesprek, maar al helemaal niet omdat mijn contract verlengd wordt en mijn baan (deze althans) gewoon doorgaat na de zomer! Ben benieuwd wanneer ze stoppen met het sturen van uitnodigingen, en hoevee smoezen ik kan verzinnen om niet te hoeven gaan. (Dat ik contractverlenging krijg is geen geldige reden, pas als P&O dat zegt geldt dat...)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Reismeis schreef: Menasil, dat is dan wel leuk ja, als een kennis op een hoog niveau speelt en dat hij nu weer in Nederland is! Mag ik vragen bij welke club hij speelt?
Haha er is maar een club in Doetinchem ;) Graafschap.
Nou ja hij speelt nu niet, aangezien hij geblesseerd is. Heeft een aflopend contract dus is beetje spannend allemaal.
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Travelator
Travelator
P1080183 - kopie.JPG (28.06 KiB) 180 keer bekeken
Geloof dat ik hier heel wat heb gemist..
Travelator, hier is de foto!
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

Hahaha! Ik dacht dat je iemand was tegengekomen die op mij leek!
Nadat ik deze ontzéttend leuke naam had bedacht kwam ik er inderdaad achter dat het een platte roltrap is. Wist ik veel!
"Mind your step!"

Bedankt voor het plaatsen. Echt wel lollig!
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Kwam deze ook nog tegen, in de bus.
{kon even niet het goede topic, silly signs, vinden}
P1080170 - kopie.JPG
P1080170 - kopie.JPG (28.17 KiB) 175 keer bekeken
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Reismeis: ik ben voor PSV inderdaad.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Kan ook bijna niet anders hè :P

Yvonnetje, wat een leuke foto's haha! Die met dat hondje is ook erg grappig! Ik dacht trouwens ook dat je iemand had gezien die op Travelator leek :P

Jenny, wat een gedoe met die gesprekken. Ben benieuwd naar de reden waarom je daar naar toe zou moeten. Enne, ga je in de vangpositie staan? Gooi ik wat koekies naar je ;) ze zijn errrrug lekker!

Jeujjj, de vloerbedekking was er om kwart voor twee! Ik heb inmiddels het bed in elkaar gezet en opgemaakt en een kast neergezet en zo ongeveer ingericht. Morgen nog de laatste dingen ophangen en dan is dat project in ieder geval klaar *O*
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Hmmm, koekjes. Ik denk dat ik geen tijd heb om voor de dodenherdenking naar de winkel te gaan. Naja.

Ben als een gek aan het typen voor mijn studie. Eigenlijk had alles nu af moeten zijn zodat ik morgen zou kunnen gaan leren voor mijn tentamen, maar dat is dus niet gelukt.... Geen idee hoe ik dat op moet lossen.

Nu maar even stoom afblazen en sporten. Even de negateve energie omzetten in iets positiefs!
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Jenny, moet je nog veel voor je studie typen? Balen, dat het zo in de knoei komt.. Veel plezier met sporten in ieder geval, even de zinnen verzetten!
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Het wordt krap.... De deadline voor mijn portfolio haal ik wel, alleen kom ik misschien met mijn laatste tentamen (en de atg-meeting) in de knoop.
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Hahaha Yvonne, geniale foto!!
Jenny, heel veel succes met de studie!! Hoop dat het op een of andere manier toch nog gaat lukken allemaal!

Ik ben net tijdens het opruimen weer twee kortingsbonnen tegengekomen van een hotel in Doetinchem. Als de nacompetitie gespeeld gaat worden, heb ik iig een goedkopere slaapplek ;)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

ik heb net via fb heel veel tips over de filipijnen gekregen. spontaan zin om te vertrekken ;)
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

menasil schreef:Hahaha Yvonne, geniale foto!!
Jenny, heel veel succes met de studie!! Hoop dat het op een of andere manier toch nog gaat lukken allemaal!

Ik ben net tijdens het opruimen weer twee kortingsbonnen tegengekomen van een hotel in Doetinchem. Als de nacompetitie gespeeld gaat worden, heb ik iig een goedkopere slaapplek ;)
Ik hoop dat jullie de nacompetitie halen! Dat zou betekenen dat wij winnen...
Plaats reactie