Al gevonden? Andere schrijfwijze is mompos.bolletjeom schreef:mompox????
Dat moet ik ff googelen
Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
het was hier in drenthe vandaag op mijn verjaardag echt heerlijk weer.. morgen of overmorgen maar weer verhuizen naar mijn eigen huisje ben benieuwd hoe dat zal zijn weer helemaal alleen na maanden lang allerlei mensen om mij heen gehad te hebben
Nu maar eens slapen want heb toch een beetje een jetlag en ben gewoon moe 

Globeskater, welkom thuis en nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Hildo, en.. Nog uit de modder gekomen?
Hildo, en.. Nog uit de modder gekomen?
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
-
- Reisexpert
Ben nog wel erg benieuwd naar die foto van mij, Yvonnetje!Yvonnetje schreef:Vandaag kwam ik travelator tegen in de Ikea in ShenyangHeb een foto genomen, maar die staat nog op m'n camera morgen zal ik hem even plaatsen. Moest wel lachen

@Globeskater: Nog gefeliciteerd!!!
Hoe is het om weer "thuis" te zijn en hoe is het met je gezondheid?
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
Zat net serieus te denken om een retourtje A'dam-Belfast te boeken via Easyjet (58 euro op en neer) maar doe het toch maar niet (kost toch waar aardig wat geld daar).
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Nog niet, vertrek vanmiddag dan zullen we zien hoe de weg naar la bodega erbij ligt.Hildo, en.. Nog uit de modder gekomen?
- bolletjeom
- Reisexpert
@globeskater, gefeliciteerd en welkom terug!
@hildo....aahhh, daaaaar
collega heeft mijn favoriete dikke sokken meegenomen uit ecuador voor mee. Daar werd ik erg blij van!
Life is simple, life is good.
Behalve morgen dan want dan 'mag' ik naar de kaakchirurg. Begin nu echt zenuwachtig te worden.
@hildo....aahhh, daaaaar

collega heeft mijn favoriete dikke sokken meegenomen uit ecuador voor mee. Daar werd ik erg blij van!
Life is simple, life is good.
Behalve morgen dan want dan 'mag' ik naar de kaakchirurg. Begin nu echt zenuwachtig te worden.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Hildo, ik ben benieuwd!
Bolletje, pffffff héél veel sterkte morgen.. Zal aan je denken! Hopelijk kun je een beetje goed slapen vannacht!
Laosfan, lastig om dan een keuze te maken! Het is daar vrij duur heb ik gehoord, al doet de prijs van het ticket anders vermoeden..
Bolletje, pffffff héél veel sterkte morgen.. Zal aan je denken! Hopelijk kun je een beetje goed slapen vannacht!
Laosfan, lastig om dan een keuze te maken! Het is daar vrij duur heb ik gehoord, al doet de prijs van het ticket anders vermoeden..
Ik ook, want toen ik naar mompos kwam was die onweersbui nog niet geweest en toen kwam de andere bus al niet van de ferry de oeverwal op en verder omhoog.Reismeis schreef:Hildo, ik ben benieuwd!
Ik open nog snel mijn mail, hebben we een berichtje van onze couchsurfster! Haar cursus in een naburig dorp is verplaatst naar eind mei, en laten we dan net in Riga zitten
Jammer!

Oh jammer Reismeis!
@Laosfan: herkenbaar, soms is de vlucht nog zo goedkoop, maar als de levenskosten daar hoog zijn, is de vraag of je het zou moeten doen als je bijv spaar voor andere dingen.
Laatste werkdag van de week!!
Afgelopen woensdag weer naar Doetinchem geweest. Leuk intermezzo van een uur gehad in de voetbalwedstrijd door onweer en heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel regen. Ik blij dat ik droog zat 
@Laosfan: herkenbaar, soms is de vlucht nog zo goedkoop, maar als de levenskosten daar hoog zijn, is de vraag of je het zou moeten doen als je bijv spaar voor andere dingen.
Laatste werkdag van de week!!

Jeujj, werk se vandaag en dan lekker het weekend in! Hoeveel voetbal-/sportwedstrijden bezoek jij doorgaans in een week, Menasil? Voetbal je zelf ook?
Bolletje, succes vandaag bij de kaakchirurg!! Ik hoop dat je er zo min mogelijk last van zult hebben..
Iemand nog plannen voor Bevrijdingsdag? Wij zouden naar het Bevrijdingsfestival in Leeuwarden, maar omdat ik toch wel heel graag de logeerkamer af wil maken, gaan we morgen toch maar klussen. Is nog maar een paar uurtjes werk en dan kan 'ie definitief van het to-do-lijstje. Als het weer mee zit, gaan we ook met de achtertuin bezig, afwatering aanleggen. Ús heit (mijn vader) komt helpen en blijft dan ook gezellig eten.
Bolletje, succes vandaag bij de kaakchirurg!! Ik hoop dat je er zo min mogelijk last van zult hebben..
Iemand nog plannen voor Bevrijdingsdag? Wij zouden naar het Bevrijdingsfestival in Leeuwarden, maar omdat ik toch wel heel graag de logeerkamer af wil maken, gaan we morgen toch maar klussen. Is nog maar een paar uurtjes werk en dan kan 'ie definitief van het to-do-lijstje. Als het weer mee zit, gaan we ook met de achtertuin bezig, afwatering aanleggen. Ús heit (mijn vader) komt helpen en blijft dan ook gezellig eten.
- bolletjeom
- Reisexpert
zo, kaakchirurg zit er op. Ik ben nog vol verdoofd dus heb nog weinig te klagen. De hoofdpijn komt al wel. Hij moest met een bijtel een richel kaakbeen verwijderen. Zoals hij zij. Alsof je in een gevecht een paar goede vuistslagen op je kaak krijgt 
ik ga lekker op de bank met mijn boekjes over lissabon, marokko en sumatra.

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
-
- Reisexpert
Oei, sterkte vandaag, bikkel!bolletjeom schreef:zo, kaakchirurg zit er op. Ik ben nog vol verdoofd dus heb nog weinig te klagen. De hoofdpijn komt al wel. Hij moest met een bijtel een richel kaakbeen verwijderen. Zoals hij zij. Alsof je in een gevecht een paar goede vuistslagen op je kaak krijgt
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
ik voetbal zelf niet en hoeveel ik bezoek, ligt beetje aan de wedstrijdplanning en of ik zelf kanReismeis schreef:Jeujj, werk se vandaag en dan lekker het weekend in! Hoeveel voetbal-/sportwedstrijden bezoek jij doorgaans in een week, Menasil? Voetbal je zelf ook?.

Sterkte bolletjeom!