Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Re: Café Verweggistan

Bericht door LaosFan »

bolletjeom schreef:net thais gegeten....ochochoch wat is dat toch heerlijk. Mijn maag kwispelt nog na.
Misschien eind dit jaar toch maar weer een keer thailand.
Kom dan ook even de grens over naar Laos dan houden we daar weer een ATG-Laos meeting en kun je daar genieten van Laotiaans eten :)
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Tip voor de volgende meeting: Een potluck :P
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Zo, ik heb weekend *O*
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door hildo »

Reismeis schreef:Zo, ik heb weekend *O*
Ik nog een ochtend les. Maar dat is het geleerde spaans in de praktijk proberen te brengen :@ En dan het is ´uitrusten´ op +- 20 a 30 meter voor een dag :) De volgende dag weer hard aan het werk om in 3 dagen door de jungle naar ciudad perdida te hiken.

Ik heb eigelijk best wel een zware weken voor achter en voor de boeg ;)
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Hoeveel Spaans heb je inmiddels geleerd? Succes morgen! En ook met je jungle-hike-tocht, wat bijzonder zeg! Krijgen we de foto's hier op ATG ook te zien?
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

@Hildo, ik zie dat je via Facebook bent uitgenodigd voor de meeting op 12 mei. Ben jij ook van de partij?
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Volgens mij zit hij dan nog in Colombia.
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Haha ohja.. Duh.. :Z
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

De vijfdaagse liveaboard naar de Similans/Surins was echt onwijs te gek!
Helaas geen walvishaaien gespot, maar wel manta's en een heleboel andere leuke wezentjes, zoals bijvoorbeeld tientallen verschillende soorten nudie branches (een van mijn favorieten) : ))
Het bedrijf dat de trips organiseert was overigens echt heel goed; professioneel, milieubewust, respectvol en erg goede service.
Mensen die een duiktrip willen gaan maken naar de Similan- of Komodo eilanden (Indonesië) en de naam van het bedrijf wil weten, kunnen me een pb sturen. Ik vond het een aanrader.
Wij hebben gevaren op een grote schoener (helaas niet genoeg wind gehad om de zeilen uit te zetten), maar dit was de laatste trip in Thailand. De schoener gaat nu naar de Komodo eilanden en op de Similans wordt verder gevaren met een gewone duikboot.

Echt onwijs genoten *O* ^O^
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Wauw Travelator, dat klinkt echt fantastisch! Jammer van de walvishaaien, maar gelukkig heb je veel andere mooie dingen gezien. Ik moest even googlen (of googelen??) wat nudie branches waren haha, die zien er grappig uit! Heb je ook foto's van je trip, zodat ik hier in het frisse, maar toch wel zonnige Friesland ook mee kan genieten? :)

Op dit moment is worden alle grindtegels (zo'n 45 á 50 m2) uit de achtertuin gehaald door een of ander vaag mannetje. Ook al stond er in de advertentie 'zelf uit de tuin halen', ik voel me toch enigszins schuldig dat ik niet aan het helpen ben. Maar aan de andere kant ben ik bezig met mijn portfolio en de competentiescan voor mijn functioneringsgesprek volgende week (en ondertussen op internet aan het zoeken naar mooie, nieuwe bestrating :)), dus ik heb een goed excuus O-)
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ik heb vandaag ook lekker vrij. Zit nu bij de kapper en ga zo boodschappen doen en tuinplantjes kopen. Als ik tijd over heb er ook nog even twee struiken/bomen uit het nieuwe stuk voortuin trekken. Morgen naar een fruitboombedrijf om wat spul te kopen voor de extra voortuin.
Heerlijk de lentekriebels
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik ben ontzettend moe vandaag... Gelukkig nu even een tussenuur (zo zal ik iets nuttigs gaan doen), en dan nog twee uur lesgeven. Helaas de hele middag vergaderen.

Vanavond naar Belgie. Door de vergadering kan ik helaas pas rond 5 uur vertrekken, dus ik pak waarschijnlijk alle files rond Rotterdam en Antwerpen mee :{
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Bolletjeom, veel plezier met shoppen!

Jenny, sterkte vandaag.. Ben je moe, heb je niet alleen een vergadering op de planning staan, maar ook nog files in het vooruitzicht.. -O-
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ben gelukkig klaar met lesgeven *O*

Nu even toetsen maken en kopieren voor de volgende week, en hopen dat ik het afkrijg voor de vergadering.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
ehouse
Reisexpert

Bericht door ehouse »

Heeft er hier iemand nog een lidmaatschap bij Wizzair? Ik heb namelijk nog enkele vragen daaromtrent. Word je lidmaatschap automatisch verlengt? In hun voorwaarden staat nogal dubbelzinnig "Na de inschrijving wordt een jaarlijkse bijdrage van €39,99 aan het Lid in rekening gebracht" wat er op wijst dat je lidmaatschap automatisch verlengt wordt.. Aan de andere kant "Het Lidmaatschap is 1 kalenderjaar geldig en gaat in op de inschrijvingsdatum. Een Lid kan het lidmaatschap op elk moment voor een nieuwe periode verlengen op de pagina Mijn profiel. Als een Lid het lidmaatschap verlengt, begint de nieuwe periode op de dag die volgt op de vorige vervaldatum." Wat er dan op wijst dat je zelf moet verlengen? In ieder geval weinig duidelijkheid...

Ten tweede kan je bijvoorbeeld vandaag tickets bestellen voor een vlucht in september als je lidmaatschap volgende week vervalt? Ik veronderstel van wel, maar daar vind ik ook geen informatie over. Een lidmaatschap heb ik al, maar goed zulke dingen zou ik graag ook op voorhand willen weten.
Plaats reactie