Hoe bereid jij je eigenlijk voor op je reis? Laat het ons weten!

Sterke drank met uitgaan in Thailand

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
JeroenB, (0 reizen, 30 berichten)
14 jun 2012 20:16
Is het nog steeds zo dat je in Thailand gewoon je fles sterke drank kunt meenemen naar de uitgaansgelegenheden?

samgeusens, (0 reizen, 8 berichten)
15 jun 2012 00:28
Als je gaat stappen op bijv. Koh phi phi of koh phangan wel ja! 24/7 ligt aan het strand en je loopt overal zo in en uit, geen toegangsdeuren of iets!

15 jun 2012 08:01
Ik weet uit ervaring van vorige zomer dat het inderdaad op de eilanden geen probleem is, maar weet iemand hoe dat bijvoorbeeld in Bangkok zit? Heb geen idee of ze er daar wel strenger op zijn.

Jenny, (0 reizen, 5794 berichten)
15 jun 2012 09:24
JeroenB schreef:Ik weet uit ervaring van vorige zomer dat het inderdaad op de eilanden geen probleem is, maar weet iemand hoe dat bijvoorbeeld in Bangkok zit? Heb geen idee of ze er daar wel strenger op zijn.

Je komt een beetje desperaat over. Alcoholprobleem? >:)

stevenl, (0 reizen, 620 berichten)
15 jun 2012 09:42
Vaak zal er kurkgeld worden gevraagd.

15 jun 2012 10:21
Jenny schreef:
JeroenB schreef:Ik weet uit ervaring van vorige zomer dat het inderdaad op de eilanden geen probleem is, maar weet iemand hoe dat bijvoorbeeld in Bangkok zit? Heb geen idee of ze er daar wel strenger op zijn.

Je komt een beetje desperaat over. Alcoholprobleem? >:)

Haha ow nee hoor. Maar het is wel goed om te weten voor je daar aan de deur staat en ze je vriendelijk doch dringend verzoeken het niet mee te nemen :)

15 jun 2012 10:23
stevenl schreef:Vaak zal er kurkgeld worden gevraagd.

Oke thanks. Loont het dan nog om zelf iets mee te nemen of kan je dan beter dat 'kurkgeld' betalen?

Gerelateerde onderwerpen

Keer terug naar Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam en Maleisië