Rondreis Amerika 2013

Zoek je een reisgenootje voor Noord Amerika vind hem of haar dan hier!
Femina22, (0 reizen, 3 berichten)
31 jul 2012 10:24
Hoihoi iedereen,

Ik ben Stephanie en ben 22 jaar en volg momenteel de opleiding tot doktersassistente.
Mijn grote droom is om een rondreis door Amerika te doen, en dan in 2013.
Ik zit te denken aan een rondje westkust met LA, SF, LV op het programma en uiteraard de nodige nationale parken :) Maar ik sta open voor andere ideeen of must-sees op deze fantastische reis!

Ik wil ongeveer rond juni weggaan dus ik weet dat het een vroege oproep is, maar er valt dan ook heel veel te plannen wanneer je de reis zelf uitstippelt.

Zijn er nog meer mensen die volgend jaar naar Amerika willen gaan? *O*

bartvd, (0 reizen, 2 berichten)
03 okt 2012 21:20
Hey Stephanie,

Heb je al reacties gehad?

Ik heb al een hele tijd in gedachte dat ik weer eens heerlijk wil gaan reizen. Aangezien ik in 7 maanden tijd al Australië, Nieuw Zeeland, en omstreken heb gehad, wilde ik graag naar Zuid of Noord-Amerika. Zuid Amerika gaat afvallen aangezien mijn Spaans ophoudt bij si, uno, dos, tres.

Ik weet niet hoe lang je wilde gaan. Ik had zelf iets van 6 maanden in gedachte. Misschien wel langer als het goed bevalt. Ik heb zelf ook wel paar ideetjes hoe het aan te pakken. Als je nog een reisgenoot zoekt kunnen we het er nog uitgebreid over hebben.

Even kort over mijzelf:
Ik ben Bart, 27 jaar, afgestudeerd in Vrijetijdsmanagement en nu enkele jaartjes aan het werk. Voordat ik overal aan vast zit, wil ik nog wat meer van de wereld zien.

Groeten,
Bart

Femina22, (0 reizen, 3 berichten)
10 okt 2012 16:09
Hoihoi Bart,

Sorry voor de late reactie, ik had even geen pc waardoor het allemaal wat langer duurde.
Ik had nog geen reacties gehad, dus leuk dat je reageert!

Wat ontzettend tof dat je ook naar Australie & Nieuw Zeeland bent geweest, lijkt me super om een keertje gezien te hebben ^O^

Zuid Amerika spreekt mij juist helemaal niet aan, Amerika & Canada wel vandaar ook deze oproep haha. Ik heb totaal geen idee hoe lang ik wilde gaan, ik dacht zelf meer aan 1 maand. Want als je 6 maanden gaat, dan heb je natuurlijk wel meer te regelen ook financieel. En ik zou ook niet weten wat er allemaal bij komt kijken, ik ben nog niet verder gekomen als een 2,5 weekse strandvakantie maar misschien heb jij tips aangezien je ook al 7 maanden bent weggeweest.

Momenteel ben ik ook gestopt met mijn opleiding omdat ik toch voor een HBO studie wil gaan, heb namelijk al een mbo diploma en deed dat nu weer... Dus ik heb nu alle tijd tot en met september 2013 want dan zit ik weer fris op school.

Ik hoor het wel van je :)

Groetjes,
Stephanie

yasmin91, (0 reizen, 2 berichten)
08 dec 2012 16:04
Hoi stephanie,

Ik zoek ook een reisgenootje ik ben 21 jaar en zou graag willen gaan in de zomer 2013 (juli/augustus denk ik)
Ik zou graag naar los angeles, new york willen las vegas lijkt me ook erg leuk !!

groeten yasmin.

yasmin1991, (0 reizen, 1 berichten)
12 dec 2012 08:30
hoi stephanie,
Ik zoek ook een reisgenootje,
voor de zomer van 2013. hoe zou jij rond willen reizen met de auto ? ik heb namelijk geen rijbewijs.
ik zou graag willen naar los angeles, new york, las vegas lijkt me ook erg leuk.
ik ben zelf 21 jaar.
groetjes yasmin

Gerelateerde onderwerpen

Keer terug naar Reisgenoot gezocht Noord Amerika