Renoveren boerderij in Portugal tegen kost en inwoning

Stel hier je vraag over stageplekken of (vrijwilligers) werk in het buitenland.
Smook, (0 reizen, 1 berichten)
28 jan 2013 22:32
Wij zoeken voor de maand maart mensen die handig zijn en het leuk vinden om vanaf eind februari een paar weken op een verbouwde boerderij te verblijven en mee te helpen om Quinta Alfaval - die vier jaar leeg heeft gestaan - op te knappen.
We bieden kost en inwoning en een heerlijk verblijf in een van de vakantieverblijven. Het is een prachtig terrein met 700 olijvenbomen en een groot zwembad. Je krijgt je eigen cottage en kunt samen met iemand komen (vriend/vriendin) die ook mee kan helpen. We bieden dus eigenlijk een gratis vakantie aan met als tegenprestatie dat je overdag helpt om de quinta op te knappen. Ook in de tuin moet er veel gebeuren.
Ben je geïnteresseerd, dan verneem ik dat graag. De quinta lig in Vila Visçosa in de streek Alentejo. Vliegen doe je naar Lissabon, met Easyjet vanaf 69,- (Amsterdam) of met Transavia vanuit Amsterdam of Eindhoven.

Marije, (0 reizen, 694 berichten)
28 jan 2013 22:59
Heb je al dingen als Work Away ( http://www.workaway.info/ ) en HelpX ( https://www.helpx.net/ ) al geprobeerd? Op deze sites zijn mensen specifiek op zoek naar hulp in ruil voor accommodatie en eten! Daar kun je misschien ook makkelijk mensen vinden.

ElsdevriesC, (0 reizen, 1 berichten)
06 feb 2013 20:03
HOi HOi,
Ik ben opzoek naar tijdelijk werk van half februari tot half/eind maart voor 2 meiden van 24 jaar.
Mochten jullie nog mensen zoeken voor die periode, laat het mij dan graag weten :)! ( via de mail, elsdevries88@gmail.com)
Groetjes Els

klaasbaas, (0 reizen, 1 berichten)
21 feb 2013 18:27
Beste,
Ik ben Klaas, 22 jaar en woon in Antwerpen, België. Ik vroeg mij af of u nog steeds op zoek bent naar 2 vrijwilligers? Ik zou komen met mijn vriendin en wij hebben beiden de mogelijkheid om te blijven tot alles klaar is. Ik ben een harde werker en ben zeer geïnteresseerd in uw aanbod. Hopelijk kan ik u nog van dienst zijn.
Vriendelijke groeten
Klaas

debbyestie, (0 reizen, 1 berichten)
07 maart 2013 16:03
Beste heer
zoekt u nog mensen? Wij kunnen direct komen en met eigen vervoer
gr debby en kacper

Gerelateerde onderwerpen

Keer terug naar Werk / stage in het buitenland