onervaren reispartner gezocht voor april mei '09

Op zoek naar een reisgenoot? Plaats hier je gegevens (data, bestemming en wat voor iemand je zoekt) en leg contact met mensen die misschien wel dezelfde planning hebben.
miekje84, (0 reizen, 2 berichten)
03 maart 2009 18:31
Hoi

Weet het, t is korte termijn, maar wil graag een maand weg. Ik ben eigenlijk al anderhalf jaar bezig met zoeken en bedenken, enkel is er steeds niemand die mee wil/kan. En aangezien ik in september weer een opleiding wil gaan doen, zal het toch voor die tijd moeten als ik nog wil.
Ik wil graag rondtrekken voor een maand, bv door: West amerika, indonesie, australie, new zeeland............
Wie wil er met me mee?? Ik wil namelijk niet alleen, ben namelijk erg gesteld op gezeldschap om me heen :)

Ik ben Annemiek, 24 jaar en werkzaam als activiteiten begeleidster in de gehandicaptenzorg.

Lijkt het je leuk en heb je ideeen?? Laat iets van je horen!!!

yves007, (0 reizen, 9 berichten)
10 maart 2009 11:43
Hey,

Ik ben ook opzoek naar een reispartner voor enkele reisen binnenkort.
Normaal vertrek in rond 27mei voor 5a6 weken naar Midden Amerika, daarna kom ik terug voor
een paar dagen en dan vertrek ik voor ongeveer 8 weken richting Azie en eventueel een paar weekjes
Australië. Niets staat al vast alles kan dus nog aangepast worden.
Ik ben 31 jaar maar nog zeer jong van geest :) , k heb al wat reiservaring in Europa en Afrika.

Groetjes,
Yves

yves_voet@hotmail.com

Joise, (0 reizen, 8 berichten)
14 maart 2009 13:36
hi miekje,

dat korte termijn bevalt me wel!
Ik ben zelf van plan binnen nu en 4 weken naar australie te vliegen en daar wel te zien..
Lijkt je dat leuk? OP de trug weg misschien uitstappen op een tussenstop! en daar nog even kijken (zoeits als bangkok)
Dit is even een hel kort berichtje, maar misschien kun je me toevoegen op msn
green_eye_grl @ Hotmail.com

Ik ben trouwnens 23 jaar, net afgestudeerd en nog zoekende naar een baan, nu is de mogelijheid er dus voor mij om er even lekker tussen uit tegaan!
Sydney wil wel trouwens sowieso aandoen :D

AngelaW, (0 reizen, 1 berichten)
15 maart 2009 14:48
Hoi Annemiek,

Wat leuk dat je ook van plan bent om te gaan reizen! :)
Ik ben angela 24 jaar oud en heb de afgelopen 2,5 jaar als doktersassistente gewerkt.
In september begin ik met een nieuwe opleiding, en voor die tijd ga ik nog even lekker op reis.
16 april vlieg ik naar perth, waarnaa ik op 25 april naar Sydney vlieg (heb 'heel' australie in 2005/2006 al gezien).
Op 4 mei ga ik voor 5 weken naar nieuw zeeland.
Ik weet natuurlijk niet wat jou plannen zijn, maar misschien kunnen we een deel samen reizen???
Als mijn verhaal je aanspreekt kan je me mailen ana_24787@hotmail.com (lijkt me leuk wat van je te horen)

Groetjes angela

miekje84, (0 reizen, 2 berichten)
16 maart 2009 11:46
Hey

Ik heb besloten dat mijn reis richting Bali, Lombok en Sulawesi gaat. Dit zijn wel voorlopige plannen, kan natuurlijk altijd nog veranderen maar dat zien we daar wel.
We gaan tot nu toe met zijn tweeen, maar hoe meer zielen, hoe meer vreugde.......
We gaan van eind april tot eind mei!

Dus heb je ook zin om mee te gaan?? Laat het maar weten!!

Groeten Annemiek

eefjek, (0 reizen, 4 berichten)
05 apr 2009 21:44
Hoi Mieke,
Ik las je oproep voor een onervaren reismaatje. Ik ben erg onervaren en wil een maand naar Azie. Best spannend zo alleen en daarom dacht ik ik ga eens op zoek naar een reismaatje. Ik wil in mei/ half mei weg. Ik ben uitgenodigd bij een vriendinnetje die in Singapore woont. Ik wil een paar dagen bij haar blijven. Vanaf daar wil ik met de trein naar Thailand. Ik weet niet of jou zoiets leuk lijkt?
Even iets over mezelf. Ik ben 28 jaar, woon in Zeist. Grappig dat jij in de gehandicaptenzorg werkt, ik werk in de kinderpsychiatrie, ik ben orthopedagoge. Ik hoor graag van je.

Hartelijke Groet,

Eefje Kaspers

Helene88, (0 reizen, 9 berichten)
29 apr 2009 21:41
Hoi,

Ik ben zelf van plan om te trekken voor een 5 tal weken maar dan wel in Japan (prachtig land!!!).
Gezelschap is meer dan welkom! Ik wil zowat alles zien daar; van noord naar zuid door de bergen trekken (tokyo en kyoto ken ik al wat dus daar zou ik je zlfs wat kunnen rondleiden). Ik vertrek de 22ste mei tot eind juni.
laat maar iets weten als je intresse zou hebben.
(ben trouwens 20jaar, belgische en kan een beetje japans)

groetjes,
Helene

Gerelateerde onderwerpen

Keer terug naar Reisgenoot gezocht