Hoe bereid jij je eigenlijk voor op je reis? Laat het ons weten!

Normandië, Frankrijk

Stel hier al je vragen over backpacken in Europa. Van interrailen tot liften. En het reikt uit van het Oostblok tot aan de Griekse eilanden.
LaosFan, (0 reizen, 2014 berichten)
22 jun 2012 15:30
Op 1 juli ga ik samen met m'n ouders en één van m'n broers naar Normandië. Het is 6 uur en 600 km vanuit hier dus prima met de auto te doen. We willen er veel gaan bezichtigen wat te maken heeft met de invasie die daar plaatsvond op 6 juni 1944.

Iemand met tips etc. over de streek? Zou erg leuk zijn. ^O^

25 jun 2012 10:41
Weinig mensen hier dus met reiservaring in Normandië.

Marije, (0 reizen, 694 berichten)
25 jun 2012 18:39
Tja ik ben er wel een aantal keer geweest, vroeger met vakantie en kan me wel wat bunkers en zo'n enorm veld met witte kruizen herinneren en dat ik erg onder de indruk was, maar heb geen idee meer hoe, wat, waar, wanneer... sorry!

Maar misschien heb je hier wat aan? http://www.take-a-trip.eu/nl/reisinfo/d ... andie/483/

25 jun 2012 21:52
Bedankt voor de tip en reactie! *O*

Kuess, (0 reizen, 87 berichten)
08 jul 2012 19:20
Ik ga 10 augustus. Ben nu een reisgids aan het uitzoeken :D Mis inderdaad wat info hier op de site. Zal tzt eens kijken of ik wat pagina's kan schrijven :)

08 jul 2012 19:21
Kuess schreef:Ik ga 10 augustus. Ben nu een reisgids aan het uitzoeken :D Mis inderdaad wat info hier op de site. Zal tzt eens kijken of ik wat pagina's kan schrijven :)

Ik ben pas terug. Wat info op de site zou leuk zijn. Een paar foto's heb ik ook wel.

menasil, (0 reizen, 2933 berichten)
10 jul 2012 13:37
LaosFan schreef:
Kuess schreef:Ik ga 10 augustus. Ben nu een reisgids aan het uitzoeken :D Mis inderdaad wat info hier op de site. Zal tzt eens kijken of ik wat pagina's kan schrijven :)

Ik ben pas terug. Wat info op de site zou leuk zijn. Een paar foto's heb ik ook wel.

Je bent er inmiddels geweest dus áls je wat info kan schrijven, is het zeer welkom. Al dan niet in coproductie met Kuess :)

10 jul 2012 14:28
Ik zal eens kijken of ik wat kan typen. Ik weet te weinig van de namen e.d. Dat moet ik even navragen en nakijken.

Gerelateerde onderwerpen

Keer terug naar Europa