Naar Florida Amerika to have fun: reisgenoot gezocht!

Zoek je een reisgenootje voor Noord Amerika vind hem of haar dan hier!
Lisaaaa, (0 reizen, 1 berichten)
03 aug 2012 19:39
Hallo, Ik ben Lisa.
Ik ben 21 jaar en heb Accountancy gestudeerd. Omdat ik nog niet zo goed weet wat ik in de toekomst verder wil gaan doen wil ik (om hier dan ook over na te kunnen denken) naar Amerika.
Het is altijd mijn droom geweest om naar Amerika te gaan. En ik wil eindelijk mijn droom laten uitkomen.
En omdat het in je eentje nooit zo gezellig gaat worden dan met ze tweeen of meerdere, zoek ik iemand die dit ook wil gaan doen. Ik zoek dan ook iemand die van gezelligheid houdt en uitgaan
en lekker gek doen, ikzelf hou ook erg van mode en uitgaan en natuurlijk gezelligheid.
Ik wil dan ook in Amerika een leuk appartementje huren en een baantje zoeken. Opzich heb ik niet echt een datum om naar Amerika te gaan ik zat te denken aan december 2012 ongeveer. Zodat ik nu nog kan sparen om genoeg geld mee te nemen.
Als jij dit ook wilt gaan doen, contact mij dan!
Liefss Lisa

chickbraam, (0 reizen, 8 berichten)
28 aug 2012 00:53
wanneer had je gewild?

Franklin, (0 reizen, 7 berichten)
31 aug 2012 14:56
Heey Lisa!
Jij bent al afgestudeerd en ik ben uitgeloot en moet dus nog aan een studie beginnen haha!
Ik ben 19 jaar! Wel een jongen, dus weet niet of je dat erg vindt. Ik hou enorm van uitgaan, ook van mode enzovoort. Ik ben ook een danser dus Amerika lijkt me hartstikke tof om mee te maken! Ik kan eigenlijk nu al gaan, aangezien ik geen studie heb! Hoe zit jij te denken aan financiën?
Het moet natuurlijk wel betaalbaar blijven? Ik zit te denken aan de ticket dan natuurlijk te betalen en dan daar werk te zoeken en onderdak etc. Lekker werken en van het leven daar genieten!
Ik zit eraan te denken om een heel jaartje door te brengen, wat heb jij in gedachten?
Groetjes!

Gerelateerde onderwerpen

Keer terug naar Reisgenoot gezocht Noord Amerika