Gezocht reisgenoot (m/v) Indonesië juli 2010

Op zoek naar een reisgenoot? Plaats hier je gegevens (data, bestemming en wat voor iemand je zoekt) en leg contact met mensen die misschien wel dezelfde planning hebben.
Forum uitleg
Op zoek naar een geschikte reispartner? Dan ben je hier op de juiste plek. Kijk, voordat je een nieuwe topic aanmaakt, eerst alvast rond in de huidige topics. Misschien zit er iemand tussen die soortgelijke plannen heeft. Mocht je toch een topic aan willen maken, probeer dan zo volledig mogelijk te zijn. Waar wil je naar toe gaan, hoe lang en wanneer en wat zoek jij in een reisgenoot? Vertel ook wat over jezelf en waarom je wilt reizen. Niet alleen hier kan je een reisgenoot vinden maar ook onderweg. Of misschien ben je aan het twijfelen of alleen of samen wilt gaan reizen? Bekijk de reisvoorbereiding op de site voor meer informatie hierover zodat je de juiste keuze kan maken. Veel reisplezier (samen)!

Gezocht reisgenoot (m/v) Indonesië juli 2010

Berichtdoor tim1981 » 17 jan 2010 19:42

Ik (28 jaar) wil in juli voor +/- 3,5 week Indonesië gaan verkennen met een backpack. Ik ben op zoek naar personen die ook rond die tijd naar Indonesië gaan.

Zelf zit ik te denken om mijn avontuur te beginnen in Jakarta en dan door te reizen naar Bali. Waar ik mijn rondreis afsluit met een paar stranddagen. Ik wil in die paar weken veel zien van de natuur cultuur en natuurlijk een prachtige tijd hebben daar. Zijn er mensen die rond die tijd ook richting Java en Bali gaan? Misschien kunnen we wat ideeën uitwisselen?

Groeten Tim
tim1981

Re: Gezocht reisgenoot (m/v) Indonesië juli 2010

Berichtdoor Anouk1987 » 25 jan 2010 12:32

Hey Tim,

Ik ben ook van plan om in de zomer voor 4 weken te gaan backpacken in indonesie.
Mijn plan was ook om in Jakarta te starten. Hier mijn email om kennis te maken?
Just_nouky@hotmail.com (msn)

Groetjes Anouk
Anouk1987

Re: Gezocht reisgenoot (m/v) Indonesië juli 2010

Berichtdoor tim1981 » 08 feb 2010 18:59

ik heb mijn reis geboekt. 18 juli vlieg ik richting jakarta, 14 augustus heb ik mijn vliegreis terug geboekt vanuit Bali. Indien mensen rond die tijd ook op Java en Bali zitten is het misschien leuk om in contact te komen met elkaar. Mijn MSN is timvandenakker@hotmail.com

Gr Tim
tim1981

Keer terug naar Reisgenoot gezocht

• Gerelateerde onderwerpen
    Reacties
    Bekeken
    Laatste bericht