Hoe bereid jij je eigenlijk voor op je reis? Laat het ons weten!

Airpass combi Chili en Brazilië????

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
MaartjeZ, (0 reizen, 1 berichten)
28 sep 2010 13:45
Eind november vertrek ik voor een kleine 4 maanden naar Zuid-Amerika. Ik begin met een taalcursus in Buenos Aires, ga in een maand tijd van noord naar zuid Argentinië, omhoog via Chili naar Paaseiland waarna ik mijn reis afsluit met carnaval in Rio. Om tijd te besparen wil ik graag binnen Chili (en van Santiago naar Paaseiland en weer terug) en Brazilië met het vliegtuig reizen. Nu heb ik begrepen dat er een airpass bestaat. Heb verschillende gezien maar die gaan alleen binnen 1 land en ik wil dus een combinatie van 2 landen (evt. ook Argentinië). Daarnaast waar kan je zoiets boeken (omdat dat niet in het land zelf kan/mag). Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand (up to date) sites hierover?

El Niño, (0 reizen, 3409 berichten)
06 okt 2010 08:19
Lastig. In Brazilie bestaan ze wel, maar zijn ze niet goedkoop en moet je vantevoren alles vastleggen. Ik heb het toen niet gedaan, en te plekke GOL vluchten geboekt (low cost carrier Brazilie): www.voegol.com.br.

Of er uberhaupt low cost carriers zijn in Chili weet ik niet. Goekope vluchten naar Paaseiland? Onwaarschijnlijk....

Gerelateerde onderwerpen

Keer terug naar Zuid / Midden Amerika